Tjollahopp tjollahej

är det lyx eller är det när man vaknar av att ens mamma kommer in med en
varm kopp thé till en frusen och sjuk petris? åh vad jag tycker om min mamma!

hihi.

för övrigt så är alla möbler inflyttade i mitt rum. elin fick vara min slav igår, hehe.
petris pekar & elin sliter.. näää okej. så var det faktiskt inte, jag slet också med
den lilla kraft och energi jag hade ;)

"tycka synd om mig" *snyftsnyft*

haha.

dock är det inte klart ännu, alla små saker som att sätta upp tavlor, klocka,
spegel & sätta upp hyllan på väggen är kvar. men det tar jag efterhand med
hjälp av pappsen. han har jouren men får äran att hjälpa mig när han inte
har jobb :) tihi.

annars rullar det på.. illamående och huvudvärk men annars känner jag mig
liiite piggare än igår, skööönt som fanken! så om det lite piggare håller i sig
så ska jag till syster där det ska bakas julgodis! huja. blir dock inget godis för
mig utan jag håller mig till godsaker som jag hoppas stannar i magen istället.

hoppas ni har det bra finisar! petris kommer snart bli frisk och back in bussinessss
med kommentarer och grejer, håll ut!
(vadå självsäker? det kanske inte finns några kvar här när jag blir friskus? huhu *mobbad*)

inget mer sovandes häääääär.
fast måste ju medge att jag saknar det varma elementet...

me and my chai thé + the kråkbo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0