tvillingsysterdag

hejpåer!

ville bara säga att jag och elinen har haft fullt upp hela dagen = tänka på annat = glad petris.
vi har hunnit med en massa sen vi gick upp (sent men ändå?).

♥ städat våra rum
cyklat till stan, hämtat en nyckel och cyklat hem igen (frysit sönder våra fötter också!)
♥ packat träningsgrejor + hämtat bilen hos bror
handlat till min syster som förövrigt kommer hem imorgon!
stor städat storasysters lägenhet eftersom vår lilla vistelse här tar slut imorgon bitti.
♥ elin har lagat mat till oss (kycklingpytt)

& nu ska vi strax ta bilen till gymmet där vi ska gå på ett skivstång/spinning-pass tillsammans.

en riktig elin & petra dag. ikväll tar vi det lugnt med några kompisar för att sen gå och lägga oss
i hyfsad tid så vi orkar gå upp vid halv sju sju imorgon, hämta min syster & hennes pojkvän vid
tåget (elin hämtar) & åka hem och äta en god frukost som jag ska fixa hihi. MUMMS på det & på
att jag har saknat min storasyster!





Kommentarer
Postat av: deniiise :)

Oj oj aktiva flickor, hihi :)



Jag är glad som in i helvete att du finns hjärtat <3 Utan dig hade mitt liv sett mkt mkt värre ut.. Vet dock fortfarande inte med villan, både jag och mamma är rörande överens om att jag hade haft mer att göra där förra sommaren. Nu mår jag lixom redan tusen gånger bättre och behöver väl egentligen inte den typen av hjälp... Men men du är bäst finis!



AJ LÖV JU TO! <3

2010-12-29 @ 18:10:40
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Emelie

Starka tjejer, va!



sv: Hurdå STOR skillnad? Syns inte alls på bilderna. Är de photoshoppade? :o (Helt serri, faktiskt. Jag driver inte).



Ta det inte fel! Jag menar att du har smala ben. Fina ben, faktiskt. Som mina (jag gillar mina ben :> Men inte min överkropp, ysch, så smal..)



2010-12-29 @ 19:31:35
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Lina

Låter som en jättemysig dag!

Hur ofta tränar du och vad? :)( fett avis ) höhö!

kramizar!

2010-12-29 @ 20:21:05
URL: http://babolat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0