Aj freakin lav jo




Kommentarer
Postat av: Emelie

Sötnosar!

Det är bäst att du tar det du är sugen på ikväll, Petris, vad är myskväll med vänner utan gott? :o



Trerätters, jo. Gud, jag fasar, men bra ska det bli. Om det så blir blodpudding till huvudrätt. HAHAHA. Det kommer säkert bli så. Seriöst. Gemig en hundring om det blir så.



JAG VILL SE RULLTÅÅÅÅÅRTAAAAN. Kommer inte sluta tjata förrän jag får se den, det vet du!! ;)



Men jag kan förstå provokationen i att skriva matdagboken i ett inlägg.. Men.. Kan inte jag åtminstone få se det? Jag är grymt nyfiken, och ajg behöver så känna mig lite stolt, när jag ser hur bra jag äter :D heheee.. FROSSHELG :D(a)



Ha en superbra fredagskväll! Kram på dig, söt.

2010-11-19 @ 20:04:48
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Mou

Sv: Haha, jo. Någonting är det i alla fall med mums-mums som inte jag heller gillar, men jag vet inte riktigt vad det är.

Kram på dig med! Ha en fin helg :)

2010-11-19 @ 22:14:30
URL: http://mariposas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0