Bio med tre små g...pinglor ;)

Hola!

mitt humör har varit som en berg å dal bana idag med är jag rädd för. usch jag hatar att vara glad, lycklig, pepp och taggad ena sekunden för att sen bli ledsen, hysterisk och rent av panikslagen nästa sekund. men jag antar att det där lär bli bättre med tiden.. men med tiden? är det om tjugo år eller? en vecka? några dagar? timmar? äh.
"sluta forska petra".


trött brud

ikväll är det biotime med tre stycken fina flickor. Elin, Denise & Lisafisa. Den nya Harry potter filmen, AJM SÅ ÄXAJTING. med skyhöga förväntningar efter allas rekomendationer så ska vi se den. hehe så nu ni.. upp till bevis!
och om den nu är dålig, vilket jag inte hoppas så kommer petris bli såhär lissen. bara så ni vet..


Kommentarer
Postat av: sandra

ååååh vad kul att gå på bioooo:D hoppas du får ybertrevligt och äter massa popcorn:D för de tänker jag minsann göra:D

du är grymmare än jag:D för du gör min dag med sånahär söta fina underbara kommentarer sötpetra!

pusssss<3

2010-11-26 @ 16:56:02
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ooh, jag hoppas du har urkul idag! Jag sitter själv i vagnen och håller på att åka dagens berg-och-dalbane-tur, men jag vet ju att jag kommer ur levande. Tih.



Du får berätta vad du tycker om filmen, sedan! Jag har en känsla att den INTE kommer vara bra, tyvärr :o

2010-11-26 @ 17:05:51
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: camilla

Du det var tokgott, måste du absolut prova :D



Åå ja vill gärna va me i din grupp :D haha, älskar också plättar. men du tror alltså det var lagom med 10 st till soppan och inte för mkt? som tillbehör menar jag nog, typ efterrätt :) nu blev jag lite lugnare.

Har nog aldrig smakat med något annat än sylt och möjligtvis grädde till pannkakor o plättar förr. kanske borde prova glass? va brukar du ha till? :)



Åå tacos ja, det är inte mkt som slår det.. haha :) ja har inte vågat äta det sen i början av sommaren :O vilken fegis jag är. Får bannemig bli utmaning till nästa vecka :D

Kyckling med currysås älskar jag med :D älskar nästan all mat när jag tänker efter haha.



Myspys :D jag var på Harry Potter förra veckan och jag gillar den :) Vad tyckte du??

jag ska bara ha tv mys med syster och mamma :D



Kramar sötis :D

2010-11-26 @ 19:07:38
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Julia

Hoppas den är bra då ! ;)

Och tänk inte så mycket på det, kör på bara!

Du fixar det!

KRAM<3

2010-11-26 @ 19:47:46
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv: Tack så jättemycket <3

Japp, det är jag som spelar också. Men sången är ju huvudinstrumentet ;P

Puss<3

2010-11-26 @ 20:38:32
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0