Brrrr-rrr-r-r-rrr

ä-ä-ä-r-r-r-rrr d-d-det b-b-bara j-j-jag s-s-som s-s-snart f-f-f-ryser iiih-j-ä-l??!

har satt mig vid elementet i köket och försöker tina upp efter en promenix med mammsen.
snö/regn/slask utanför, kulju.. hade hellre velat ha det lite kallare (utomhus) så snön hade
lagt sig. petris vill göra snöänglar!! hihi.

jähöpp.

vad händer ikväll people? det är fredag = heeeeelg!
göött. vad blir fredags gottet för något då? jag funderar på ostbågar jag.
eller mina majskrokar (feeeegis..). jag får se, jag är inte sugen på något
utav det som det känns nu, men det hinner ju ändras innan kvällen är slut ;)

jag och elin ska hem till en kompis och ha myskväll så vi åker väll inom ica
för ovanlighetens skull och köper det vi blir sugna på, tehe hon är bra hon min syster.
bangar aldrig på gottigheter :)

magen kurrar.. tur det är dax för mat strax ;) potatis och köttgyta a la mammsen!

 


Kommentarer
Postat av: ebba

Hej finaste och härligaste superpetrisen som är så bra på att pigga upp med härliga inlägg :D

Har du snö? Här ska det börja snöa inatt och hela lördag och söndag. JAG VILL INTE! Det ska komma i december. Jäkla skitväder. Jag blir sur..

blir lite fundersam. Är majskrokar inte bra? :) Iofs vet jag ju att inget slår ostbågar som typ är det godaste som finns men är majskrokar dåligt? Jag har iofs bara smakat på dem.. Men är det mer för barn eller vad? :D Jag äter mitt godis jag. Är galen i godis och naturgodis.



Halmstad, ooh härliga Halmstad. Vet du? Jag har varit i Halmstad varje sommar sen jag var pytteliten. Vi campar alltid på Hagöns camping om du känner till det :) Östra strandens bröd är fina grejer det! Kan riktigt sakna det. Du kanske kan skicka på posten? :D Jag älskar Halmstad, världens finaste stad!



Tack för din skickade kärlek och glädje :D Måste hjälpt för idag mår jag mkt bättre. Det handlade om min praktik. Det är ett helvete att vara där. Har aldrig sett maken till odrägligare barn. Och lärarna gör INGENTING. Min handledare var supertaskig mot igår så jag blev helt knäckt. Men idag var det fredag och jag ansträngde mig verkligen för att försöka få en bra dag. Man skapar ju det sig själv. Och det gick okej =) Nu är det fredag och ledigt i två dagar. Sedan bara en vecka kvcar av skiten =) Det ska väl även jag klara av !



Ååååh Petris!! Be din mamma att genast handla kaneläpplen. Lovar dig att du kommer få en smakupplevelser som är värd att döda för.



Oj polkagrisar :D Det är faktiskt en godis som jag inte kan slänga i mig tusen st i munnen av. Det är lagom nivå på de där randiga sötsakerna =)



Vad blev det för kvällsmys? :) HOppas du har det riktigt mysigt iaf:D HEJA JAY!!!



Puss och kram till sötaste dig <3

2010-11-19 @ 21:19:13
URL: http://ebbsillon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0