Dag 02 - min första kärlek

hohojaja.. nu blev det sådär jobbigt igen, nu måste jag ju tänka bakåt.
men jag fixar det.

min första kärlek hette Timmy. Han är 18 år nu precis som jag.
Vi blev tillsammans när vi gick i sjuan om jag inte minns helt fel &
gjorde slut efter mycket om och men, 4 månader efter det.

han var/är en urgullig kille, som det tyvärr tog slut med. eller ska jag säga tur kanske?
man kan nog inte bli tillsammans med någon när man är 13 och sen tro att det håller livet ut.
jag vet dock att det finns sådana som har gjort det till verklighet och ja, det är väll skönt att
kärleken kan hålla sig i liv så länge. jag önskar att min och Timmys kärlek faktiskt varade för
evigt. för trotts att jag var så pass ung när vi var tillsammans så var jag så oerhört kär i honom.

och det roliga är att jag nog varit det sen dess. ja, det är bara att fråga elin som säkert är sjukt
trött på mitt tjat om min älskade timmpa ;) haha! helt knäppt.

jag har visserligen haft 1 annat förhållande med en kille något år senare. Han var två år äldre än mig och vi var tillsammans i nästan 2 år. Det är något som jag ångrar så s-j-u-k-t mycket. inte nog med att han var otroligt ful så var han så elak dom sista månaderna vi var sk. "tillsammans". det var inte så att han misshandlade mig, eller gav sig på mig. MEN han misshandlade mitt hjärta, gång på gång med allt han sa och hur han betedde sig.
jag kan inte ens prata om honom utan att vilja spy, faktiskt. usch. nä vi lämnar det.

let the past be the past.



Kommentarer
Postat av: Cilla

Sv: Jo, man är rätt motsägande sig själv när man tror att jag ska gå upp typ 2 kg/veckan då jag knappt går upp 2 hekto/månad x) Kram <3

2010-11-22 @ 14:28:18
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej söta fina underbara tjej:)

Förlåt att jag varit så seg på att svara, haha jag är sämst asså:P men försökte svara igår men då ville inte blogg.se sammarbeta XD jätteintressant att läsa om dig och din ätstörning förresten och fan vad bra du har varit asså! så modig!



Asså migrän jaa, jag har den fortfarande hängandes över mig:O jag fattar inte den går inte över, det är fan orättvist .__. :P här kämpar man med maten så är huvet såhär dumt:P



Ditt schema verkar bättre än mitt (A) hihih:)

hur lång tid tog de innan du fick byta bort de gamla schemat?:P asså de som jag har nu?:P



Men petris:D jag vet ju inte vad jag tycker är gott längre :P jag har ju glömt .__. men de blir inte soppa ikväll iaf de är en sak som är säkert! sitter och finurlar för fullt över vad jag ska äta :D vad ska du äta till middag?:)

puss och kram!<3

2010-11-22 @ 16:08:31
URL: http://tunnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0