Dag 02 - mina föräldrar

Dag för lite inside information abouuuut my parents dårå.

Min mamma heter Anne-Li Nielsen, är 49 år och är världens bästa mamma.
Min pappa heter Dan-Anders Carlstrand, är också 49 år & världens bästa pappa.

Mamma jobbar inom hemtjänsten men är just nu sjukskriven pga. utmattning & deprission.
Hon är en väldigt rolig, snäll och oftast en väldigt glad person. Haha, jag minns en dag när hon
kom hem efter jobbet och blivit "anklagad" över varför hon alltid skulle vara så glad jämnt?
man bah, men hallå sverige, är det fel att vara glad nu också? ja jag säger då det.

Pappa jobbar inom ISS facility som fastighetsskötare och reperatör. Det är ett jobb han tycker om och pratar väldigt mycket om även när han kommer hem från jobbet. Han älskar det han gör och ja, trivs väldigt bra.
Han är en väldigt skämtsam person som vill skoja med allt och alla. Han har en stor "skämtlåda" på sitt rum med massa masker, skämtgrejor och ja annat smått och gott i som han gärna vill skoja med och skämma ut mig och elin med när vi har kompisar här hemma. han är väldigt komisk och han som sagt älskar att skoja och hålla på och busa med alla. Min pappa har svagheter som säkert alla andra har men han har också problem.
problem som förstör. men nog om det.

mamma & pappa i Grekland 2008. mamma har gått ner j-äkligt mycket sen dess tyvärr.


jag älskar mina föräldrar så oerhört mycket.. dom har brytt sig om mig nu när jag har varit sjuk, det gör dom fortfarande, men jag önskar dom frågade mig om jag har ätit som dom gjorde förr eller att dom ber mig äta mina mellanmål som var så livsviktiga innan. men det är inte så, och jag förstår väll att dom inte kan gå och toffla efter mig varje dag. men bara en liten liten bekräftelse någon gång att det jag gör är rätt. för äter, det gör jag.
men varför begära det av några som kanske för en gångs skull har börjat lite lite mer på mig nu än innan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0