Dag 04 - Det här åt jag idag

Frukost

havregrynsgröt med kanel & katrinplommon + mjölk
under all tomat så finns där en smörgås med smör och kalkon på ;)


Lunch: (har ingen bild på varken lunchen, melliset eller middagen + efterrätten)
2 frallor med philadelphia, kalkon + grönsaker

mellis: 1 äpple + 2 skorpor

middag: (hos moster) kalops med potatis, rödbetor och sallad

efterrätt: plättar med glass, SOCKRADSYLT och BANAN (som jag inte ätit på x antal månader..)

serdär ja. vad klarade petrisen av idag då? lite okänd mat och efterrätt efter det kanske? JAJEMEN!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stark tjej! Du äter enligt normalviktsschemat nu, ser jag. Men jag har för mig att det håller sig stabilt för dig? :) Grattis på det!



Plus att jag också gillar polkisar (en sak vi har gemensamt, för en gångs skull!)



sv: TACK! Du är ett riktigt stöd, Petris. Det gick så galet bra, bättre än föväntat! :D Glad Emli, yes!

Sedan är jag förälskad i Per Morberg litegrann. Så dryg <3

2010-11-24 @ 20:34:29
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Säger ju att du är megabra! Se bara: att du fått i dig vad du ska.

Finns massor med julen man inte kan göra så mycket åt, det blir som det blir, men något går alltid att göra lite bättre än förra året. I alla fall för min del. Det ska bli bättre än förra året. Jag ska i alla fall inte ta för många tabletter i år. ät det du fixar, strunta i resten. Hellre att du äter det mindre onyttiga och mår bättre. Huvudsaken är att du äter alla mål. jag tror på dig.

hur ser din kväll ut?

kramar

2010-11-24 @ 20:59:59
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: sandra

Sv: fejket är i mitt huve:O nu ska jag äta ut de med lite naturgodisar kanske?:D

fan vad gott med kalops, asså de är typ asgott ju:D de gillar jag :D och plättar med glass och sockrad sylt fan va bra du är:D

jag ska bannemig äta mina naturisar nu:D

Får du nån kvällis?:D de är ju trotsallt lilllördag(A)

puss och kram! <3

2010-11-24 @ 21:01:28
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: sara

du kan, du vill och du vågar<3

2010-11-25 @ 10:29:35
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: TACK TACK TACK TACK TACK!!

Din kommentar gjorde mig så OTROLIGT GLAD (som att jag inte var det redan?) och jag blir bara mer och mer övertygad om att jag gör rätt. Det är det här jag vill. Precis det här. Inget annat. Åh, jag vill leva, Petra, jag vill leva!



Du är så underbart snäll, din kommentar höjer mig till skyarna :$ Tack, Petris. Tusen kramar!

2010-11-25 @ 17:44:52
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Maja

Superbra jobbat Petris, du är hur jävla grym som helst :D

Puss<3

2010-11-25 @ 17:57:28
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: ebba

Men visst är det gott med mat Petris? :) Jag har varit tvungen att lägga ner min blogg av olika anledningar, tyvärr! Men jag läser fortfarande din blogg och du kan nå mig på mejlen [email protected]



PUSS <3

2010-11-25 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0