Dag 05 - Vad är kärlek

okej då kör vi. eftersom jag inte var piggus på rubriken igår så tar jag det idag.
eftersom jag anser att kärlek är något som alla behöver så vill jag förmedla vad
jag tycker att kärlek är. det blir inte långt men bara några få rader från mitt hjärta.

Det finns kärlek i alla sorters former.
kärlek till pojkvän, syskon, föräldrar, släktingar, vänner, djur, sport, intressen osv.
Men en sak är säker på.. om kärlek finns så är det något/n som man tycker väldigt mycket om.
Jag längtar tills jag hittar min kärlek. för helt seriöst så känner jag mig ensam ibland.
jag vill ha någon som jag kan mysa med på kvällarna, någon som jag vet tycker om mig
för den jag är och som finns kvar för evigt. Någon jag kan prata med om saker som varken
föräldrar, syskon eller kompisar förstår. Ett "vi".

Självklart så har jag vänner som jag kärlekar väldigt mycket. men ja, det är ju inte alls på samma sätt.
Kär-lek. det säger nästan sig självt. jag vet inte om jag är kär eller vad jag är men ja ni har ju hört min
lilla story om min första kärlek och ja.. jag tror allt att den finns kvar. annars vet jag inte vad kärlek är
och isåfall kan vi stryka detta inlägget.

kärlek kärlek kärlek. ett fint med jobbigt ord enligt mig.


Kommentarer
Postat av: camilla

Fiskbullar som är så gott :O Va har du för smaskiga rätter bland dina favoriter? :)

jag blev osäker på mängden men det var ett halvt paket så jag hoppas det var tillräckligt :D Blev i vart fall mätt hihi.

Förresten vet du hur många plättar som är normalportion om man ska äta det? o ska man äta något mer till än bara plättar/pannkakor? är grymt osäker på alla mängder nu i början:P o typ falukorv? pytt i panna?



jaa, jag minns att vi hade ett mussepigg pussel som vi la flera gånger varje dag ett tag typ :P haha minnen xD



Ska du hitta på något skojsigt denna fredagen? :)

Kramar i massor

2010-11-26 @ 10:41:29
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: deniiise :)

Förstår precis hur du menar. Du ska veta att jag finns här ALLTID 24/7, sju dagar i veckan, 52 veckor och 365 dagar om året, varje sekund! <3 Du är underbar hjärtat, jag älskar dig <3

2010-11-26 @ 11:27:29
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0