Dag 06 - Min dag

Min dag blev inte så katastrofal som jag trodde faktiskt. efter en tung morgon, frukost och lite tjafs med pappa
så började jag röja på rummet. pappa sa förlåt för ett tjurigt humör och vi blev vänner igen. skönt det, mina garderober väger nämligen bly. haha nej förlåt ;) jag hatar att vara ovän med honom så det var skönt att han för en gångsskull kunde säga förlåt.

vi tömde exakt hela rummet, så nu ser vårt vardagsrum ut som ett ghetto.. tehe. men så får det vara tills på torsdag, då dom beräknar att mitt rum är klart med både golv och nya tapeter.

ÅÅÅÅHHHH VA ROLIGT

petra gick från datan ååå hejjjhåååå säger ja då. aajj nu kom heonrfjsböklsdräerl
awsdör,tm.lyj

-.- alltid ska hon hålla på mig äckl..underbara syster.

iallafall, så blev jag och pappa klara vid ett och då åkte vi till rejmes där dom hade något jubleum.
Provsatt lite bilar, hiiiih jag vill ha egen bil, pappa?(a)

Vid två var det uppträde där, så vi kollade när Linda Bengtzing sjöng en truddelutt, sen stack vi till maxi.
Handlade mat och en massa annat onödigt som det brukar bli när man handlar med pappa, mohihi.
jag behövde detta, ett uppmuntrande, för jag trodde helt seriöst att denna dagen skulle bli kaooooz (;)).
alltså jösses *dör lite* jag är så frustrerad just nu (har ätit en massa kvällsmat) så jag sitter här och..skrattar?

jaja.

kul att jag förresten ska sova på soffan i 3 nätter nu. mumms vad mysigt va? *fness*





T-t-t-t-tooooomt(e)





Kommentarer
Postat av: Toví

HAHHAHAHHAAH döööööör, jag ska OXÅ sova på soffan, aka min säng i vardagsrummet.. gissa vem som inte har ngt golv i sitt rum?!?!??!?!??! vi installerar bergvärme.. mitt rum är det nuvarande offret. kuuuul.. not.



:D<3

2010-11-27 @ 19:13:15
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: ebba

Tur att soffan ser så skön ut :D Och va fan, lite får man väl bju på när det är advent imorn :) Då ska man avnjuta en låååång härlig frukost med det första ljuset tänt. Gasch vad mysigt!!!! <3

2010-11-27 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0