Dag 07 - Min bästa vän

Denhär rubriken borde inte vara så svår, men det är den.
jag har så många bra vänner så jag inte kan peka ut någon speciell.
men jag har sex stycken rumpnissar som har speciella platser i mitt hjärta.

vi börjar med Elin. Hon är min tvillingsyster men även min bästa vän.
Vi har varit tillsammans sen vi föddes och kommer aldrig skiljas åt fören
döden gör det. Jag och hon, hon och jag. vi kan ha riktigt roligt tillsammans.
eller vadå kan? vi har! hon är mitt hjärta, min själ och mitt allt ♥



sen har jag min två chihuahuor sanna och fanny. ganska små men dom har ett väldigt stort hjärta, båda två. Jahapp. dethär blir svårt, för vart ska jag börja? Vi lärde känna varandra i sexan när dom inkräktade vår klass ;) och sen dess har vi hållt ihop i vårt och torrt! vi har gått igenom så sjukt mycket tillsammans. både bra och dåliga saker. och tillsammans har vi klarat oss igenom allt som vi trodde var näst intill omöjligt. Dom har varit ett otroligt stöd mot mig och pushat mig, peppat mig och framför allt funnits för mig, när min sjukdom höll på att ta över mig. jag är så otroligt glad att jag har min små flickor, solstrålar, mina små glädjespridare och framför allt - mina bästa vänner ♥



nu till min lilla tovelisaflisa. Mitt hopp, min inspiration och mitt lilla lyckopiller. Som de flesta säkert vet, så lärde jag och Tove känna varandra genom bloggen. fast den förra jag skrev på/i? Jag ångrar inte en enda sekund att jag skickade iväg en liten kommentar på hennes blogg en dag. för efter den dagen, har vi lärt känna varandra, träffats, kramats, skrattat och haft den väääldigt roligt tillsammans på min lilla tripp till henne för en månad sen.
Redan när jag satte mig på bussen hem så saknade jag min lilla tova. Det bästa med dig Tove, det är att du förstår mig, lyssnar på mig och ger mig så mycket pepp på livet. Du är underbar min vän ♥

(sitter vid elins data och har ingen bild på min vackra flicka)


sist men inte minst (eller jo kanske minstminst, men inte om vi räknar med platsen i mitt hjärta) Denise.
Min lilla ängel, min solstråle...ja du är helt.. otroligt bra vännen! Du är en vän som alla skulle behöva.
Trotts att vi kännt varandra i endast(?) två månader så har det bevisat att jag inte klarar mig utan dig.
Du och jag är så lika, vi tänker samma, vi skrattar åt samma saker (= lika sämst humor) och våra lunch & fika dejter är alltid lika mysiga och inspirerande. för helt seriöst så kom du och livade upp stämningen jag hade.
jag trodde inte det kunde bli bättre ett tag, men jag hade fel. du gör mina dagar så mycket bättre, roligare och du får mig att se ljust på livet. att det faktiskt är okej att LEVA. för tillsammans lever vi, eller hur var det nu min skrutt? ♥



Sen finns det väldigt många fler som betyder något enormt för mig.
men dom här flickorna, dom slår allt! Jag tycker så mycket om er, allihop!

Petris hjärta ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0