Den där tjejen som sprider glädje bara av att hon finns

Hej finisar!
hur är det idag? mår ni bra? har ni också massa regn?
uff, här är det äckelregn..
ni vet då det regnar fast ändå inte och man bli blöt ändå? öh okej inte ens jag fattade det där..

skit i det.

vet ni vad, vet ni vad? ni kommer inte tro era ögon när ni ser detta. om man tänker på denna helgen i helhet så står den fan 1000000-0 till mig! tihi och min pärla då såklart. för det är hon som får mig att våga, våga utsätta mig för den dumma ångesten och stå ut. underbart va? ni måste vara avundsjuka på att jag har en sån lyckospridare som vän, hihi.

iallafall. nu till det jag har fasat för länge och trottsat idag. jag och mamma spontan-bestämde att vi skulle åka till badhuset, simma och åka rutshbanor (såklart.. inget badande utan rutshkaneåkning!). förstår ni hur rädd jag blev eller snarare CHOCKAD av mig själv när jag sa "javisst mamma jag följer med" UTAN att ens nämna hur fet jag kände mig, hur stor äcklig och ja.. äcklig jag kände mig efter gårdagen.. JÖSSES. detta har inte hänt på väääldigt länge eftersom jag gått och fasat hela sommaren och bara visat mig i bikini när jag har kännt mig tvungen.

Hah! och vet ni vad det roliga är? att när det var bestämt och jag precis tänkte fega ur så hittar jag min
solstråle
på msn och vi bestämmer att hon följer med! awii. okej att pluttan är pluttigare än mig, visst ånghästafan ville iiiiiinte samarbeta ett tag där och jag blev vääldigt panikpanikpanikslagen. men jag gjorde det, det gick bra och det var så jäkla roligt! jag och Denise var som två små barn bland alla ehm typ 5 åringar?;) haha!

ae. herregud. när ska man sluta förvånas av sig själv? närnärnär?! jösses.

goa och glada ♥


Kommentarer
Postat av: deniiise :)

Åh Petra, fy fasen va vi är bra hjärtat! Så himla stolt över oss båda två, vi två mot världen typ eller? :D Fy tusan va gott det var med naturgodis igår btw, underbart! <3

Och badhuset idag, är så stolt över att du tog dig dit och slappnade av, inte farligt eller hur? :D

DU ÄR BRA BÄTTRE BÄÄÄÄÄÄÄST!

<3

2010-11-21 @ 20:15:54
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: deniiise :)

Åh Petra, fy fasen va vi är bra hjärtat! Så himla stolt över oss båda två, vi två mot världen typ eller? :D Fy tusan va gott det var med naturgodis igår btw, underbart! <3

Och badhuset idag, är så stolt över att du tog dig dit och slappnade av, inte farligt eller hur? :D

DU ÄR BRA BÄTTRE BÄÄÄÄÄÄÄST!

<3

2010-11-21 @ 20:17:19
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0