DOJTSHLÄND

HEJ HOPP FINISISAR!

shit vad det ekar här. bad bad bad. men ja igår var det fullt upp hela dagen lång!
bil - båt - danmark - bil - båt - tyskland - bil - köpa sprit, godis + annat - bil - akvariumet -
hajar - petris blev rädd - haj simmade över petris - petris gömde sig bakom elin - dog
- återupp stod - bil till båt - båt till danmark - bil till båt - båt till sverige - pölse - bil hem
- duscha snabbt som attan - jag & elin blev hämtade av sannispannis - förfest - full petra -
stan - GÅ hem - sova med lite sällskap.

typ så.

waaaaaah jag skulle försöka hinna ladda upp bilderna från gårdagen men nu måste jag
kila till syster där vi ska laga SCONES. japp. ni hörde rätt SCONES varre här!
och fira pappsensdag.

TJING!



Kommentarer
Postat av: Emelie

OJoj, du verkar ha haft fullt ös och så mycket att berätta att du inte vet var du ska börja! Men eftersom du haft Elin med dig så är jag säker på att du inte haft en tråkig stund!



Ååååh, Petra, tack för din fina kommentar. Man känner sig ju som ett litet barn som tittar storögd på sin visa gamla mormor, och blir helt förundrad över hur hon berättar om världen utanför sovrummet.

Det är synd att vi inte får betalt för vårt heltidsslit, va? :]

Eller det kanske vi får, i form av godis, gottis och .. sötsaker? (HAHA, vadå samma sak?!)



Älskar verkligen din syn på livet som ett tivoli. Så vill jag ha det. Det vill jag verkligen.

TACK, Petris! (superstorabamsekramarutanslut)

2010-11-14 @ 15:48:58
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Helena

Oj du hade fullt upp igår ser man! Vad fick du med dig för gottis hem då?:P

Åh scones, nu blev jag sugen...käka några för mig också va?;P

pusss

2010-11-14 @ 17:34:43
URL: http://cocconut.webblogg.se/
Postat av: ebba

Tjhoooo :D Petris hemma igen, kan det bli mkt bättre? =) SCONES; SO FUCKING GOTT!

2010-11-14 @ 20:37:58
URL: http://ebbsillon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0