*Ekooooo*

Hej på er!

sämstuppdatering.se/petris...
ojdå. från och med att jag vaknade imorse så har jag haft fullt upp!
jösses. det låter som om jag är värsta bizniz(jag vet, felstavat.)woman?
haha. det kan vi väll låtsas att jag är också?:O bra, hehe.

jahapp. till vad jag har gjort hela långa dagen då rå.

♥ vaknade vid TIO. ja jösses jag trodde klockan hade stannat från igårkväll, men icke.
Jag hade alltså sovit, ända till tio.
♥ cyklade med Elin in till stan efter frukosten och mötte hennes kompis
♥ fikade på robert´s vid halv två med min älskade och otroligt efterlängtade vän!
kärleksmums is the new shit! tihi. och min ängel tog en chokladboll, proud petris!
♥ gick runt på stan med Denise och Elin, hittade en koftis för 99 riksdaler,
snacka om kap!
♥ ätit tacos i pitabröd ofcoooooourse, för det är så det ska vara, eller hur Emlii?
♥ duschat, klätt på mig och nu ska jag fixa det lite mysigt på elins rum för sen 
kommer hennes kompis och Denise till oss och ska ha det lite mysigt innan en 
eventuell utgång. vi får se vart kvällen leder oss. 

Naturgodis + vanligt godis är iallafall inhandlat to me and my heart ♥

jag får helt enkelt svara på era kommentarer imorgon.
här hinner jag inte sitta länge till iallafall.

åh. har ni haft en bra lördag annars finisar?



Kommentarer
Postat av: ebba

Fina härliga Petris! Du är en klippa. Visst var det skönt att sova ut ordentligt :) Ohoj det är rätt med både naturgodis och vanligt godis :) Det kör jag också på!!



<3

2010-11-20 @ 19:13:26
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: Maja

Låter som en toppen lördag :D

Har oxå köpt godis, men bara vanligt. Orkar inte ta två påsar xd

Puss<3

2010-11-20 @ 21:13:03
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0