Fint besök

Min älskade saknade lilla pingla, Kerstin gick nyss härifrån.
jag fick sms igår av henne om att ett kramkalas skulle äga
rum hos mig idag på förmiddagen.. sagt och gjort och poff,
pang o baaam så står hon i min hall och vi kramas.

min lilla skrutt som jag inte har träffat på ett väldigt bra tag..
sötare flicka får man leta efter, hon är underbar, min fina vän.
jag fick frukost sällskap och allt :D med allt prat och skratt så
tog det över en timme att äta. jag hade ju så mycket att säga &
hon också. hihi ♥

petris right now.

jag skulle visa hur mycket jag älskar clemmisar på bilden nedan..
men ja jag fick nog inte fram budskapet riktigt. sääämst.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Clementiner. Hm. Helt okej. Men jag föredrar godis. Eheeee. Grattis till kramkalaset, förresten.



Sv: Björnar, de äter ju fisk! Duvet, fångar laxar i älvarna och sånt. Men en björn, det är jag nog inte. Men skulle inte säga nej till den pälsen, mmmmmmm, vaaaarmt... Varmare än ett element :>

2010-11-28 @ 12:06:31
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: camilla

Ja de e nått specielt med syskon :DDom finns liksom alltid där utan att man behöver fundera och göra sig till:)



Åå glass, banan och sylt lät som en riktig höjdare :D När jag var i tunisien fick man nutella att ha på och det var tokgott :D måste jag prova snart igen :) Nutella med grädde. Kan du tänka dig vilken smakupplevelse? haha



Ja precis tacos utmaning i veckan får det bli :D Är det ngn mat som du fortfarande har svårt för att äta?



Ja den va sorglig och ganska "mörk". Det enda jag inte gillade var att filmen inte hade något slut haha, nu måste man ju liksom se nästa för att se hur allt slutar:P



Pussar i massor fina <3

2010-11-28 @ 12:37:13
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: emma

ÅH kramkalas med vänner är ju typ det bästa som finns haha :D sånt gillar vi, tummen upp!!

Och.. clementiner.. finns det någon bättre frukt eller?! De är så himla goda på vintern, saftiga och nomnomnom.

Julskyltning är jättemysigt, men åh har ni karamellstånd och sånt där? Haha i min stad var det jättetråkigt, typ gratis jultallrik inne på Ica, några utklädda tomtar och tanter som satt i cityhuset och sålde hantverk hahaha XD



sv: AWW, Petra, du är så jävla söt att jag smäller av lite! (Vi gillar att missbruka ordet söt? SÖTSÖTSÖT. gröt. nöt! HÖHÖHÖ jag är rimmarN!)

Haremsbyxor är bäst, de känns som pyjamasbyxor, men de är liksom okej att ha på sig utanför huset! Skitbra ju!



Men jisses Petragull, inte har du nåt att säga förlåt för! Jag är segare än segast på att svara på kommentarer, och jag förstår precis hur du menar. när man mår skit har man inte så mycket att skriva, direkt. då är det ju mycket bättre att man väntar tills man är på lite bättre humör innan man svarar :)

Liksom, när ångesten greppar hjärnan är det mesta man kan få fram typ.. WÖÖÖH. Och det är ju kul att få som kommentar!



Du är också världens glädjespridare, blir så glad av dina roliga kommentarer och inlägg, haha du är så rolig! :D Älskar t.ex. inlägget med massa bilder på dig och din syster, haha ni verkar så sköna!!



Hoppas du hade en toppenfin dag idag Petra!

PUSS & KRAAAAAAAAAM skumbanan!<3



2010-11-28 @ 20:14:03
URL: http://demilune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0