Goodmorning people

Godkrasslig morgon på er!

petris är hemma från skolan med illamående, huvudvärk och ont i halsen idag.
julskyltningen utan mössa satte nog sina spår :O nejmen vafasen. what is this?
innan jul och allt.. aja. jag får väll önska mig en frisk jul i år helt enkelt (ha-ha).

hur mår ni idag? känner ni att dagen är er dag? för det är den. alla dagar är ERA.
just sooo you know..

nu ska jag koka gröt, thé och bre mig en macka till frukost, sätta på en gammal
adventskalender (tradiation när man är sjukis) och försöka bli piggusare!

Tjingelingpling

mouuuuuuuuu säger min sovtröja.

shit. inatt drömde jag förresten att jag hade fyra ögon och att det ena
inte hängde med alls och vart helt vindögdt. läskigt värre att jag har
fyra ögon när jag vaknar också (kossamuuuu)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du kryar på dig snart!<3 Alla dagar är din med! :)

KRAM

2010-11-29 @ 10:12:12
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Cilla

Krya på dig finis. Vilken julkalender blev det? :)

2010-11-29 @ 11:26:53
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: camilla

Nu i början så har jag varit där så ofta och jag har vägt mig varje gång. Nu ska jag börja gå dit en gång i veckan och kommer då väga mig varje gång :) det är för jag har så himla dåliga värden på allt(nära tvångsinläggning:( ). Nää någon matdagbok skriver jag inte :) gör du det?



Det är mycket du har att se fram emot ja :D jag älskar kebabtallrik med pommes och pizza :D o de vågar jag väl äta men då måste jag vara förberedd innan. Tycker att all mat från restaurang är jobbigt just nu :/ men det hoppas jag frsvinner snart hehe. Pannkakor är något jag har jättesvårt för, vet inte varför och bröd, smör,grädde, ost, mjölk.. aa har en hel massa saker som jag inte vågar äta än. Att ha grädde i sås och mat. Längtar till den dagen då jag kan stå vid osten och bara lassa in skiva efter skiva i munnen som jag gjorde förr:P



Krya på dig finis, inget roligt att ligga inne o vara sjuk :(

Hoppas du mår bättre inom kort och att du ändå får en bra dag?? :D



Kraam på dig sötan <3

2010-11-29 @ 12:44:14
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: deniiise :)

Vill du veta varför vi inte åt sorbet glassen?? För vi frös som fan :O

AA nästa gång blir det utmaning gånger 2 kycklingvingar + glass :D GOOOOOOOOTTT! :D

Krya på dig nu finis! <3



Pussminfavoritflicka <3

2010-11-29 @ 13:11:28
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Maja

Krya på dig gumman, gröt is the shit!

Vilken julkalender blir det för dig? Själv ÄLSKAR jag greveholm och karusellerna sover. Det är mina favvosar genom åren iaf ;P

Puss<3

2010-11-29 @ 14:49:27
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Elin

Så sant. Det viktigaste av allt är också det svåraste att hitta och hålla fast.



Mår du bättre ikväll, vännen?

kramar

2010-11-29 @ 17:17:51
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Naw, sötnöt, du får bli frisk fort som attan! Sjuk jul är inte okej.



Fast nog är det väl lite mysigt att stanna inne, dricka varmt te och se på gamla julkalendrar? Burra upp sig och bara ta det lugnt.. :) Vilken är din favoritkalender?

2010-11-29 @ 19:28:34
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: emma

Haha AWW, vilken gullig tröja! Näästan (men: bara nästan!) lika gullig som dig.

Fattar inte att du alltid kan vara lika söt, till och med när du är nyvaken? Seriöst, jag ser ut som ett uppgrävet halvruttet lik på morgonen hahah. och du ba: HEJ! är snygg

dela med dig lite till oss lik-vaknare?!



Åh, jag älskar också cola zero och pepsi max. är alldeles för beroende.. men det är ju så gott, ju.

De flesta andra i min klass är också läskberoende, vi dricker det som kaffe typ.. så det är fullt av pantburkar i hela vårt klassrum, haha. spännande för dig att veta, jag vet.. öhm! :D



Förstår att det måste kännas frustrerande med träningen, men ja.. (nu langar jag in en liten klyscha) din pappa menar nog bara väl och är orolig för att spinningen ska leda till nåt dåligt.

Suck, föräldrar..

jag tycker i alla fall att du borde få träna vad DU vill, vad du tycker är roligt, om du känner att du gör det just för att det är kul och inte för att förbränna. :)



Aww, krya på dig snygging och hoppas du mår bättre snart. Du kan ju trösta dig med att när det är såhär jävla iskaaaaallt är det ju mysigt att krypa ihop under täcket och ta det lugnt. :)



MASSOR AV KRAMAR, skickar antibaciller så du blir frisk snart, höhö hoppas de hjälper!<3



2010-11-29 @ 19:59:43
URL: http://demilune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0