Halli hallå igen! (petra gillar blogg.se hiiiiiiiihi)

nämen åhejåhå vad det är kul att se att några följt med mig!
hehe. själv är jag lite omtumlad av denna förflyttning..
nähärå bara skojar! jag tycker det är as kul att hålla på &
fiffla med designen (som LÄS: förövrigt INTE är färdig ännu)
får jobba på den och finslipa lite och sen kanske till å med
jag känner mig som en blogg.se nörd. eh ja.. om jag nu inte redan
gör det efter att ha suttit och fifflat i typ TRE timmar i sträck här idag.

annars har jag nyss ätit mat (behöver jag ens nämna vad?!) hihi.
BLODPUDDING. känner på mig att jag har några avundsjuka flickor
där borta bakom skärmarna.. inte sant? ;) mohaha.

innan var jag och elin och handlade dåva.
jag köpte ehm lite nödvändig sorbet för att dränka mina sorger i.
nej men. jag är liiiten aning orolig över min älskade mamma om jag
ska vara ärlig. usch!

vi hittade en halvgammal melon halva i kylen som ingen har velat äta upp?
"HALLÅ är ni tröga eller? slänga den? nej fanders heller. GEEE HIT!"
skrek petra.

okej kanske inte. men den hamnade i min (redan tjocka) mage tillslut.
direkt efter maten, hajjar ni? men den satt inte annat än GOTT faktiskt.

okej halva denna då för att vara exakt. det andra var äckligt.


nu ska jag prata med min pingla i telefonk, så vi hörs väll om ett par timmar?
haha ♥


Kommentarer
Postat av: karolina

åh blodpudding är så jävla gott !:)

2010-11-11 @ 19:55:51
URL: http://karolinajenni.blogg.se/
Postat av: ebba

Åååh Petra, ÄNTLIGEN en ny blogg! Din gamla var så seg :P alltså, hela internet segades ner när jag skulle skriva till dig. Igår gick det inte ens att skriva. Äntligen är jag här och får läsa om härliga bruden :)



Jag är så jävla avundsjuk på dig som får avnjuta världens godaste mat = blodpudding. Fyfan vad gott det är!! Saken är att de flyttar ut gamla ica här hos mig så det finns för tillfället varken blodpudding eller kaneläpplen att få tag i. Tror du jag överlever tills på onsdag då den nya öppnar? hihi ja brukar också få ta resterna, varför slänga liksom? onödigt!!



Jag blir glad av dig fina petra :) Jag säger det igen, jag verkligen älskar dina inlägg!!



Mysigt med landet:) Blir det något gottigt fredagsmys? Tyskland, gillar du sprit? ;) Vad blir det för present till far? Ska ni baka tårta?



Jag är HELT Död just nu. Har ju praktik och jag känner att jag bara måste vila upp mig och köpa massa godis och bara sova! Jag bor i en liten jävla håla som heter Vara. Det ligger vid Bert Karlsson land a la Skara, Lidköping, Trollhättan, Alingsås, Gbg, Uddevalla :) Säger det dig mer? :D



puss på dig fina petris! <3

2010-11-11 @ 21:16:43
URL: http://ebbsillon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0