Hos storasyster

efter att ha pratat med mitt fina hjärta som fick ur sig sin agression (hoppas jag)
haha! så åt jag en god men STARK kvällsmat - kycklingwook & pasta OCH J-Ä-K-L-A-R
vad det var krut i wooken.. min mun nästintill BRANN och till å med ögonen RANN.
men jag gillar kryddig mat så det satt fint ;)

sen ringde camilla (bigsissss) och kände sig ensam eftersom hennes pojk har åkt
till göteborg för att träffa sin bror. så då tänkte jag traska dit med mina rastlösa ben..
men icke! nejmen "hej jag heter petra och är 18 år och får inte gå ut ensam efter kl. 18?"
HALLÅÅÅÅÅ?! jag är väll inget barn heller. men visst om ni tror att jag ska bli våldtagen på
vägen så tar jag vällan bussen då, tänkte jag. tror ni inte mamma FÖLJDE mig ner till bussen?
jo. minnsan, det gjorde hon. ja för tänk om jag hade blivit bortrövad under dom 20 metrarna
jag skulle gå till bussen? ja jösses. vadå överbeskyddande?

inte nog med det, så ringer camilla efter en kort stund och ser så det går bra och frågar vart
jag är.."hej kära syster, nej men hoppsan bussen gick visst mot kina, hälsa mamma att vi ses
till jul.."
typ. så.

ÄH. vad klagar jag över? jag har folk som bryr sig om mig förfasen!

Aja. jag ska sova här inatt och nu ska vi äta poppisar (popcorn).

NATTI PEOPLE!


Kommentarer
Postat av: ebba

Härliga Petra =) Du är bara så go och positiv. Varför är det så jäkla trevligt med bilder på mat? :D älskade din frukost. Och vad härligt med sådan syskonkärlek. Man blir ju rörd :)



Jag förstår inte riktigt. Jag kan vara fruktansvärt envis om jag bara vill något tillräckligt mycket. Du skulle sett mig som fotbollsspelare. Jag har blivit utvisad två gånger för mitt humör och min vilja. När jag inte fick som jag ville. Jag vet så jävla väl att den finns där. Och det är sådana som du som plockar fram den ur mig. bara så du vet!



Saken är den med matschema att jag försökt så många ggr. Men det har aldrig funkat. Det går åt helvete för ett par dagar och sedan mår jag så dåligt :(



Vad har du för planer i veckan och helgen? :D Är så nyfiken!!!!



Puss <3

2010-11-16 @ 21:06:54
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: johanna

hahaha.. ett jädra roligt inlägg!

2010-11-16 @ 23:56:48
URL: http://attends.blogg.se/
Postat av: Emelie

Precis, dumsnut. Vadå klaga över en underbar familj?!

Förresten ÄR det kallt och läskigt ute, jag hade gärna blivit ledd till bussen :3



Fast jag har sådan tur att jag får låna bilen imorgon!.. Trots att jag får betala för bensinen mutter mutter. Okej, inte klaga, Emli tacksam.

2010-11-17 @ 06:09:09
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Cilla

Ha en fin dag vännen :) <3

2010-11-17 @ 11:25:58
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0