Klööööös

Målaren är här och klöser(river) ner mina gamla tapeter.
känns skönt faktiskt, bort med allt gammal och in med nytt!
precis som med allt dåligt som varit, ska allt bra in i mitt liv nu.

jag är glad, glad men trött. Jag har varit hos terapeuten nu på morgonen.
det var skönt och jag bubblade på som vanligt om allt möjligt. MEN jag fick
även reda på att.....damtaaadam... jag ska få byta behandlare innan jul
förhoppningsvis! HIHI. jag är glad. glad över att mitt kanske ordnar sig snart.

WIIE. men wuppsidaisy. nu är det lunch dax! har ingen aning om vad jag ska äta men det löser sig.
*mamma kom hem och ge mig maaaaaaaaat..* typ. tehe. nej men min mamma är borta?
någon som har sett henne? hon är ledig från jobbet och verkar vara på rymmen den jäklen.

ajjabajja. kom hem och laga mat till en hungrig petris istället!!

Fness.

Nä. MAT vardetja.

TJING!


Kommentarer
Postat av: deniiise :)

Kan inte kommentera inläggen under så skriver här istället!



MIn lilla älskade favoritflicka kan jag någonsin beskriva hur jag JAG ÄLSKAR DIG?! tror knappast det alltså, inga ord räcker till! <3 du är bästm finast, sötast, roligast och töntigast ;) haha <3



NU tycker jag du ska ta tag i dig och bli frisk för denise saknar sin petra!



Och du kommer INTE till aspero idag för jag är ändå inte där, är och gör ett test i gymmet, hihi



Pusspusspuss <3

2010-11-30 @ 12:55:37
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Maja

Hoppas din lilla moder kommer hem och matar dig snart, ska själv äta om en liten stund. Mamma är i full fart ute i köket ;P

Puss<3

2010-11-30 @ 16:26:57
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Emelie

Finaste inlägget någonsin under? :>



Sedan får din mamma allt ta och komma hem och laga lite mat till Petris, sin. GUD NÅDE, om Petris vore tvungen att steka upp blodpudding helt själv! Herreminje!



Emli har restaurangmiddag ikväll. Eeeek!

KRAM PÅ DET.

2010-11-30 @ 16:50:10
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: camilla

Jajamen :D men de känns tuffare att utmana nu när jag hade gått upp i vikt :/ men antar att de flesta känner så. Är glad över att jag inte kompenserat det minsta hittills iaf :D Vad blev de för goo lunch hos dig idag?



Haha jaaa du får dricka en massa te :D jag vill också lära mig dricka te men de funkar verkligen inte haha^^



Hur har din dag varit? mår du bättre?

Pussar och kramar finaste

2010-11-30 @ 16:59:53
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0