Let´s stryking that last inlägg. Petris is back!

vadå dålig engelska?! haha meh, hallå jag kom just hem från världens roligaste engelska lektion!
eftersom jag går i ehm en sk. "extra"engelska och är därför helt alone med min lärare så
har jag fått bubbla engelska i över en timme. shit okej, eftersom att jag hatar att prata
engelska så måste jag säga att denhär lektionen var läskig, jobbig men verkligen gav mig någonting,
jag kan ju! & hon är en rolig tant må jag säga, min lärare. jag har gått hur länge som helst och bara
fasat över den lektionen, så var den till å med rolig? jösses vad fånigt!

men ijallefall. jag är på bättre humör nu och tjollehejtjollahopp nu ska jag äta lunch.
hörde jag ordet sallad? ÄH släng dig iväggen jag ska äta resterna av flygande jacopen!

men först en liten bild saga om en gris som försvann..









Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt att lektionen gick bra för dig, att du trivdes och tyckte att det var kul :D

Det är ju väldigt viktigt att du känner att lektionerna ger dig någonting, precis som du gjorde!



Åh, flygandejacob gillar vi, det är smaskens smaskens :D

Puss<3

2010-11-22 @ 14:32:38
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0