Lysmask inte smask

jag skulle förklarat min sjuka dröm imorse om jag inte hade varit på sånt dåligt humör.
så here we gooo! inatt drömde jag att vår lägenhet blev invaderad av lysmaskar?
uuuh vad läskigt då.. tänker ni då. men jag ska säga er att jag var LIVRÄDD. dom var
små, gula, äckliga och framför allt giftiga? öhm. och det värsta var att det var fullt av
dom i mitt rum och när jag skrek och ropade på mamma så fick jag "nej men gud det
är väll inte så farligt petra? dom tycker ju om dig?"
som svar. HAHA vafan, mamma!?
du ska rädda din dotter i nöd och lust! sen anföll allihopan mig på en gång och då
vaknade jag med andan i halsen, inte lite svettig.. huhu. läbbigt!

och en mamma som inte tycker det är så farligt när hennes dotter bli anfallen av lysmaskar?

buhe.




Kommentarer
Postat av: sandra

sv: det är så roligt att läsa ditt söta bubbel här:D

du är jämt så sprudlande att man kan inte hjälpa bli glad och taggad när man kikar in här:D:D:D

hihih alla gillar tacos skitmycket ju verkar de som :P jag tycker de är sådär:P jag ska äta nåt med tzatsiki idag de gillar jag :P men vad ska man ha till lixom XD puss och kraaaam<3

2010-11-22 @ 16:46:48
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha! Jag hade också en jättehemsk dröm inatt.. Ska nog ta och publicera den någon dag, haha!

För övrigt satt jag fastklistrad i din "presentation av dig själv".. Petraaa.. Vad hemskt det låter.. Och fan vad glad jag blir nu, och kan märka hur jäkla LÅNGT du kommit. Det är helt otroligt. Du är helt otrolig.



sv: Det var hur gott som helst! Tror det bara blir godare av att äta med Lovi, hon är ett litet lyckopiller. Så jag tycker om den tösen :>



Herregud, ditt matschema var ju läskigt läskigt :o Tack och lov att du tagit till förnuft till fånga!

2010-11-22 @ 17:37:38
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: sandra

sv: :D:D!

haha men jag tycker de luktar gott faktiskt:O haha men jag är väll tokig jag:D

haha jaa när man var mindre åt vi de varje fredag:P men inte nu mer, det var syster som var tokig i de och hon är inte hemma så ofta längre så slipper tacos XD höhö(A)

puss och kram finis petris!<3

2010-11-22 @ 17:49:14
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Tove

HAHHHHAHAHHAHAHHAAHAH.

ramlade av stolen



..HHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA... aaaaaaaaawh.. "dom tycker ju om dig".



PUSS

2010-11-22 @ 18:08:27
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: deniiise :)

Åh Petris, du vände den värsta dagen och ångesten jag haft på länge till att bli bara en otroligt hemsk dag. Positiv jag är va? Nej men allvarligt, att ha dig vid min sida är guld värt<3

Skinkbaguetten imorgon ska bli så underbart goooood <3

pussisar <3

2010-11-22 @ 20:26:34
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0