Målaren

Godmorgon!
Petris är vaken och humöret är sååå mycket bättre än igår. som alltid efter en dags "svacka".
så nu kör vi! jag är back on track.. back in bussines.. back in game.. ja ni fattar..

Målaren kommer hit strax och ska mäta mina väggar. För redan på måndag kommer dom och
ska börja tapetsera! wiiie. jag längtar! för när det är klart och alla mina möbler är ute ur rummet
så ska jag passa på att möblera om lite. jag har mina planer smidda men jag får nog mixtra lite
och se vad som passar :) iiiiih. *förväntansfull*.

jag återkommer när han har varit här.

PUSSIS

bilden som jag vägrade lägga upp igår. idag känns det helt okej.
förutom röda ögon och blek som en albino.. scaryyyy

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0