Matte B

ae den som gillar Matte B räcker upp en hand?!!?!!???

*alla händer ner*

usch. jag har matteprov på onsdag som jag fick reda på i fredags.
vilken lärare är så dum i huvudet och ger en mindre en, en vecka
på sig att öva inför ett jävla prov? vem!? ingen? JO MIIIIIIIIN.

inte nog med att han se ut som en get, han luktar som en också.
getmannen har alltså gett oss friheten att plugga själva fram till
onsdag = inga matte lektioner. hur dum? DUMMAST.

så nu ska jag hem till min bror och få hjälp av hans snilleflickvän.

om jag överlever detta så hörs vi senare, det återstår att se!

TJING!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken struts till lärare!

sv: haha, hur trodde du att jag såg ut. Nu blir jag riktigt nyfiken ;P

Puss<3

2010-11-15 @ 15:46:02
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Helena

Lycka till på provet!! Och om du nu inte skulle överleva så är allt ditt lakritsströssel mitt, ok?

2010-11-15 @ 17:47:03
URL: http://cocconut.webblogg.se/
Postat av: Emelie

HAHA, tack gud att jag är klar med alla mina mattekurser (a) Tog mig igenom matten med nöd och näppe!



Lycka till på provet, hursom, jag kan vara din stockholmska hejarklack!

(HEJA PETRA FRISKT HUMÖR, DET ÄR DET SOM SUSEN GÖR - HEJA PETRA RÄKNA MATTE, SEDAN KAN DU DRICKA LATTE!)



Ser du hur bra jag är eller?! Lätt att du dammar MVG efter den ramsan :D



Sv: Ååh, shit, jag skulle partaja era små rumpor av er allihop. Min familj är min pojkvän, och honom berättar jag redan så mycket om, så honom känner du ju typ.. (JÄVLA LAKRITS-FÖRRÄDARE).



Kram på dig, söt!

2010-11-15 @ 19:19:50
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: ebba

Hur grym är inte Petra på en skala? Du är onaturlig!! Är imponerad över ditt Tysklandsresultat.. Och Matteprov är väl inget för Petra? Det fixar du lätt!!



Ang matschema. Nej jag måste ärligt säga att jag aldrig klarat det :/ Jag vet att jag borde, att det kanske är enda räddningen? Men jag är så scared för det!!



Puss <3

2010-11-15 @ 19:41:42
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: emma

Aaahh, matte B! Jag räcker ner händerna så mycket jag kan..

Alltså, en vecka för ett prov?! Gullig lärare.. eller inte! Matte behöver man ju mycket tid till, för att repetera och liksom verkligen lära sig.

Funkar inte direkt att panikplugga ju.

Men det går nog bra ändå, praktiskt med experthjälp av din brors flickvän ju hihi :D



du verkar ha haft det bra i Tyskland.. GRYMT jobbat med den där utmaningslistan Petra, du är awesomeeeeee!! :D jag gör en liten happy-dance för dig, bara så du vet. Den är jättefin. jag lovar.. eheh.

Vilken söt mössa Elin hade förresten, haha älskar den! :D

du är så jäkla FIN Petra, vet att jag tjatar om det men du förtjänar att få veta. :)



PUSS& KRAM SKUMBANAN!<3

2010-11-15 @ 20:20:05
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: Helena

SV: Jadå, helt ok:) hoppas du också haft en bra dag!

Okej glass är gott,men INGET slår godis! Faktiskt!:)

2010-11-15 @ 22:19:52
URL: http://cocconut.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0