Middag hos moster

jag och min käre vän svän aka Elin ska till moster vid halv fyra. där blir vi bjudna på middag och jag har ingen aning om vad, men vad gör det? normala människor behöver inte veta vad dom ska äta femtio åtta timmar innan. men jag måste erkänna att jag hoppas på en lite lättare middag.. jag, elin & hennes kompis Linda åt en väldigt sen lunch vid halv två. så min mage är med andra ord proppmätt.

sen hörde jag rykten om att en skidresa skulle bokas med moster, hennes man, kusin + deras päron i mars nästa år ;) WIIIE! det ser jag framemot verkligen. och jag tänker inte förstöra ännu en skidresa för att jag inte orkar åka skidor för att jag levde på mina knäckebröd. så det så.


hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas att middagen var god, och som du säger, man måste ju inte veta allt i förväg.

Åh, skidor är ju skitroligt, hoppas själv på att pappa får tag på en stuga ;P

Puss<3

2010-11-24 @ 17:57:00
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Sara

Rätta takter, låt inte oron för vad som ska servera förstöra stunden.

Kramar

2010-11-24 @ 18:06:12
URL: http://resanmotsundvikt.blogspot.com/
Postat av: johanna

Tack för din fina kommentar! Hoppas middagen hos moster går bra <3

2010-11-24 @ 18:38:19
URL: http://attends.blogg.se/
Postat av: emma

HEJ SÖTISPETRA!!! (vinkar överdrivet, eller nåt :D)

Glad man blir av att gå in på din blogg och se alla härliga bilder och en massa inlägg.

Kul att du har hoppat på "30dagarutmaningen", det är jätteintressant att läsa tycker jag.

Men hemskt att läsa om sjukdomen, förstås.. Känner igen mig i det där med hur det började. "Bara några kilo!" Men ja tjena, sen stod man där och hade tappat kontrollen helt. Det är skrämmande hur enkelt det är att dras ner.

Jag blir så glad av att läsa att du VILL bli frisk nu, det är vi fler som vill kan jag lova. Du är ju typ världens härligaste och roligaste tjej, så hallå, sjukt onödigt att någon ätstörning ska hålla på bråka. KEEEEEP ON FIGHTING PETRA, vet att du är starkare än äckelanorexin! :)



Jag måste också säga att jag håller med dig på varje punkt på din gillautmanings-lista. Mmm, polkagrisar.

Den här julen tänker jag äta det. SÅ. nu har jag sagt det, och nu ska det bli verklighet!

Min förra jul var också hemsk, usch vill inte ens tänka på det.

I år satsar vi på en fin julafton, va? :)



Vad kul med en skidresa! :D men nä, knäckebröd är inte den ultimata energikällan om man ska orka vara i backen hela dagarna (inte för att jag har så mycket erfarenhet, kan inte åka skidor haha)

Och hoppas det blir mysigt hos din moster! :)



PUSS & KRAAAAAAAAM, du är så himla gullig!<3

2010-11-24 @ 20:09:38
URL: http://demilune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0