Mysipys

dagens dagen har sett ut typsåhär:

försov mig till tjugo i åtta, blev väckt av mamma eftersom hon visste att jag
skulle till magdalena (terapeuten kl 9) då har mitt alarm på mobilen stängt av
sig? och jag som till å med satte två alarm. sjukt!

träffade min älskade vän i stan efter villan, gick till roberts och tog en thé.
satt där till klockan elva och begav sen till Hello där vi åt skinkbaguette till lunch.
lika mysigt som alltid! även om det blev en hel del idiotförklaringar om vartannat ;)
haha! och det från bådas sida faktiskt. men ja.. vi skrattade mest åt det, hihi.

en vän som du borde alla ha, du är bäst ♥



sen har jag som sagt julpyntat med mammsen och nu äter jag pepparkakor, dricker thé
och lyssnar på julmusik! jul käääääänslaaaa tralaaaalaaa :)


Kommentarer
Postat av: Tove

Åh sötnosar..

ÄTER DU PEPPARKAKOR??!?!?!? Gud så gott, köpta eller egenbakade? "Julpepparkakstiden - tar fram bagaren i dig"..



ÅH PEGASUS.. felåt att jag inte hörde av mig igår, såg ditt eesseemeeseee så sent.. tonight?! PUSSER

2010-11-23 @ 16:10:01
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: Elin

ÅHH julmys. Gillar du det?

Det är den instiken som avgör alltihop. Utan den kan man kämpa mot vad som helst men man kommer aldrig riktigt fram. Hur känns det nu, redo att satsa fullt?



Vet faktiskt inte. Tror nog det är födelsedagen som spökar. Vill inte fira..

kramar

2010-11-23 @ 16:45:15
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: camilla

Tack haha :D aa jag hoppas verkligen att jag klarar det här nu, känns tufft med ND nu när jag börjat följa normalt schema. Dricker två stycken. Har hittills smakat choklad, jordgubbe, banan och vanilj. Tycker alla smaker hittills vart hyfsade iaf :D ska smaka på aprikos nu ikväll hehe

Hur länge fick du ha dem innan du blev av med de helt? ja visste inte att de fanns som yoghurt?

Hur lång tid efter att du började följa normalt ätschema och dricka ND började du gå upp i vikt? för just nu gör kroppen sig av med massa vätska så jag har tappat lite sen förra veckan men nu när jag börjar äta normala portioner är jag rädd för att vågen ska rusa.:/



Du är en riktig fighter och gör mig sjukt taggad! :)

2010-11-23 @ 17:21:25
URL: http://www.resanupp.devote.se/
Postat av: Emelie

Värst vad Petris tar ut julen i förskott! Men så fint du och din mamma hade julpyntat, jag vill ha de där gardinerna! Hur söta var inte dem? :3



Du och Denise har samma militärgröna färg på kläderna.. (fnittra fånigt).. Blev det bara så av slumpen, säg?

2010-11-23 @ 17:38:02
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Maja

Gud härligt med julmys, vi julpyntar inte förrän tidigast första advent vi.

Låter verkligen som en superdag för dig!

Puss<3

2010-11-23 @ 18:13:23
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: camilla

Ja de e supergott, men just nu är det kämppigt. Mycket beror nog på att jag måste dricka en ND till idag + två smrgåsar.Och jag är så mätt just nu.



Aaa fortimel energy e de jag har:P ja tycker ändå de smakar helt okey :P men har du tagit bort alla nu? hur gör man med matschemat då? lägger man på mer då? Du hade inte velat skriva ut ditt matschema till mig? :) Har du långt kvar till din målvikt?



Skjuta i vikt är väl typ mellan 05,-3 kg, eller jag är rädd att typ ha rusat upp typ 5 kg eller något för jag äter typ 3 ggr så mkt mer nu än vad jag gjorde innan jag började följa schema + ND utöver det. Känns som att det kommer gå jättefort. Men din kommentar lugnade mig lite iaf. Tack <3 Vad är calogen?

Har du några tips man kan köra på när allt känns som värst och jobbigast och man bara vill ge upp? Sen är det ju som du säger ångesten försvinner och man vinner ju livet tillbaka. Hur tycker du det känns nu jämfrt när du var som sjukast? har dina tankar blivit "klarare" eller vad man säger? min behandlare säger det att ju mer man går upp desto mer inser man hur illa man har behandlat kroppen och vad det inte är värt det typ.

Tusen kramar och tack för ditt stöd <3

2010-11-23 @ 20:01:55
URL: http://www.resanupp.devote.se/
Postat av: Emelie

SY ÅT MIG, PETRA. Och jag väntar fortfarande på den där rulltårtan. Sade jag att jag skulle sluta tjata? NEJ, det gjorde jag inte!



Åh. Ditt glada humör lyckas alltid få mig att skina upp. Jag förstår att allt inte är lätt och frid och fröjd för dig, men du får allt att verka så. Det är riktigt vackert, jag blir så glad :)

2010-11-23 @ 20:05:13
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0