Pegasus

Godmorgon!
hur är det idag?
mörkt och trist såhär tidigt på morgonen. det är den enda negativa med vintern - allt mörker.

idag har jag lite planer för dagen som måste göras.

♣ skola 8.25-10.55 och haha i vår skola så är dom olika salarna där man kollar film och grejer,
namngivna efter olika stjärngrejer. typ - storabjörn, lilla björn, galaxen, PEGASUS osv..
och idag ska vi kolla film på svenskan i just PEGASUS. mahahaha, passar ju bra ellöh? 

♣ städa rummet

♣ kolla upp min julklapp till elin (hemliiiiiiiis ;))

♣ plugga äckelmatte

♣ ringa min tantbehandlare

sen får jag se vad som händer resten av dagen. har lust att gå in till stan och kika lite.. får se får se!


Kommentarer
Postat av: Julia

Fina petra! :D

2010-11-18 @ 11:13:54
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad är det för film ni ska titta på? ;)

Hoppas att din dag blev underbar!

Puss<3

2010-11-18 @ 15:30:40
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: elin

Det är fan inte okey att du skriver så nu är jag sjukt nyfiken :'( fast jag har klurat ut en bra till dig med hehehehhheeee

2010-11-18 @ 15:55:21
URL: http://elincarlstrand.devote.se
Postat av: Emelie

Haha, jo, det är ju samtidigt det. Livrädd för att gå upp i vikt/bli normal, men samtidigt SÅ GLAD för det. För det är normal, och gå upp i vikt, jag egentligen vill. Det är anorexin som har viktfobi, inte jag. Pyttsan heller. Upp och glad ska jag, få tillbaka mitt jobb och flytta hemifrån, plugga på universitet och bli värsta akademikern :D



Hur länge sedan började svettningen för dig? Och när avtog den igen? :)



Äschhhh, feta lår är inte ärftligt. Plus att du fortfarande har skev verklighetsuppfattning, dummer, för dina lår är smala. Det tycker jag verkligen.



KOM IGEN NU, RULLTÅÅÅÅRTA.

Och jag är grymt stolt att du åt korvstroganoffen idag istället, starkt jobbat! Var det så gott som du hoppades?

2010-11-18 @ 16:17:00
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Sv: ELLER HUR! Jag vill se bilder på rulltårtsunderverket! Var är den, var är den? Den roliga uppbyggnaden av drottningsylt och äppelmos, uj uj UJ!



Jo, jag förstår vad du menar.. Men jag tror mest att du bara har för högre förväntningar, det kan förstöra även det allra bästa!.. Tänk att allt är skitäckligt innan du äter det, då kommer du få värsta surprisen och älska ALLT! Hah, det är något, det?

Men jag kan förstå korvstroganoff. Det ÄR ju inte gott. Så du hade nog inte för höga förväntningar, snarare GRYMT LÅGA :D:D



Hm. Jag vet inte när jag får tillbaka min "riktiga" mens än. Folk säger att min mens nu är fejk. Jahadå. Hur vet jag när den verkliga kommer? Har den en annan färg? Är den blå?! ;D :O

2010-11-18 @ 17:02:19
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0