Petris drickade läsk = bröt tradiationen = ajjabajja!

jag vet. dåligt av mig *smisk*
men jag skojar inte när jag säger att efter första gången som jag smakade cola zero efter Denise
rekomendationer så är jag så gott som beroende av läskfan. fast eftersom hon sen sa att pepsi max
var godare så var jag tvungen att smaka det idag. och det passade bra för en supermesig petra på
harrys. bland mycket folk, morötter och en mycket mycket trevlig stämning ändå. och jag måste bara
tillägga att jag aldrig i hela mitt liv tyckt om kolsyra innan. men nu? AJM FREAKING BEROENDE!
och jag bara älskar att min pärla får mig att må så himla bra ♥ tacktacktack!



jag och pappa har disskuterat träning ikväll. jag önskar mig ett årskort på friskis i julklapp.
men eftersom dom har spinningpass där så är pappa tveksam. han vill inte att jag spinnar för
att han tycker att man enbart gör det för att förbränna kalorier. jo visst det kanske man gör
men jag har alltid älskat träning, ALL sorts träning! jag PETRA. och jag PETRA är normalviktig &
får träna NORMALT, så varför inte ge mig lite frihet? det är ju detta jag har kämpat för?
om jag inte får träna nu, när får jag träna då? måste jag bli överviktig för att få träna spinning
eller vadå? ae. det låter urlöjligt. men jag blev faktiskt besviken. för träning är något jag
brinner för verkligen och dom inser nog inte hur mycket det betyder för mig.
men jag ska få träna, ska ska ska.



sen är pappa orolig över att jag fryser så mycket. och jag vet ärligt talat inte varför jag fryser så himla mycket nuförtiden? jag menar jag äter bra?

aja. ska träffa min behandlare en sista gång på fredag innan jag bytar eftersom hon går i pension.
ska bli skönt att få en ny, bättre behandlare som jag kommer få ut något utav att gå dit.
ska iallafall kolla blodtryck, temp, puls och allt sånt också så får se vad som är problemet.

nu ska jag kolla beck sen sova! Natti natti finisar!






Kommentarer
Postat av: Cilla

Sv: Jo det kommer helt klart bli jätte läskigt men förmodligen värt all ångest man nu kan få av det :) Blir en perfekt utmaning :) Kram.

2010-11-29 @ 11:43:00
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0