Petris hjärta kalendern



skeeepp å hoj!

hur mår ni idag?

jag mår bra och är på ett strålande humör! (hoppas jag kan sprida lite glädje idag)
jag somnade redan vid halv tio igår.. oj Oj OJ! har petris gått å blivit kvällstrött??!
det ska man inte klaga på. jag älskar att kunna somna utan ångest. Okej jag har väll
mina "kära" tabletter att tacka det för. men ändå, bara känslan av att kunna ligga i
sängen och faktiskt slappna av is totaly adorible!

klockan är inte ens halv tolv och jag har fått mycket gjort en morgon som denna.
mamma hade sett en artikel i tidningen om att HFAB (som vi hyr lägenheten av)
hade ett reportage om att dom ska ta in 100 st sommarjobbare i ålder 16-19 i
sommar! wiiiiiiie. perfekt ju. dom skrev nämligen att man måste bo i en HFAB-lägenhet.
så vad gör petris då? JO. telefonfobi har jag lidit av väääldigt länge, rättare sagt ALLTID.
MEN idag tänkte jag att om jag inte ringer den där kontakt personen nu så kommer jag
jag aldrig att göra det. så jag ringde, JAG FREAKIN RINGDE! vuxenpoäng, katshiiing
att jag sen gjorde bort mig och glömde vad jag ville är ju en annan femma men jag
gjorde det jag alltid har fasat över.

efter det så ringde jag även till villan och ställde in samtalet med min behandlare.
jag tänker nämligen inte förstöra en till helg genom att gå dit och må ännu sämre
när jag går där ifrån än jag kom dit. min behandlare är en tant som snart ska gå
i pension för er som har missat detta. och då hoppas jag på att jag ska få en som
jag kan få ut något utav när jag kommer dit. att det inte är så farligt att ringa dit är
nämligen för att jag har träffat människorna som är där eller åtminstonde pratat
med dom när dom har ringt mig, vilket inte är farligt alls, konstigt nog.

skola från 13.40-14.50 idag. *kollar ut genom fönstret* DET SNÖÖÖAAAAR HÄR :O

Har ni snö ännu? eller är det bara jag som bor i ingemansland som har det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0