Petris is tröttis

Godmorgon!

hur mås det idag? här är det skratt och trött-mås.
jag har ändå sovit i x antal timmar och är fortfarande jätte trött?
irriterande att jag inte kunde somna om trotts att jag är tiered..

menmen. nu är jag uppe, iordning och ska strax äta frukost med elin.
gröt blir det idag. gröt och macka, MUMMS. pålägg? hum. salami är godast!
så det blir nog det ;) (kul att jag svarar på mina egna frågor också..)

klockan nio ska jag iallafall vara hos terapeuten. det ska bli väääldigt skönt
att bara bubbla av sig lite. känner ett starkt behov av det faktiskt. 

dagens petris har ni här.

trött, bleeeek och frusen petris.

 

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fin du är! :* hoppas du har en riktigt bra dag!

2010-11-16 @ 11:38:32
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0