Some pics!


vi konstaderade väldigt snabbt att bilen framför oss var väldigt skum på alla sätt och vis.
människorna som åkte i den (två äldre män) kollade väldigt mycket så ingen såg vad de hade i bagaget..
haha! det låter som värsta traumat men nä dom fick "skummig-het-s-stämplen". HÖHEHE

pappa sa åt oss att spela oförberedda turister? hur bra gick det då kan man ju undra..

världens största och fulaste fisk jag någonsin sett!



"waaaaaaah den är över ossssssssssssss!!" skrek petris.

älskade pappsi ♥

en trött petris

kan ju säga att jag var j-ä-v-l-i-g-t rädd här. stooooooora hajar

"hjälp the shark is comming emot mig!!!" eller nått sånt.



fråga mig inte vad jag gör här. men pappa tjatade från det att vi lastat i allt i bilen tills vi äntligen
var och tankade innan båten på att ta ett foto på allt vi handlade.. JÖSSES nä. vi är inte alkolister.
haha! jag fattar inte varför jag köpte 10 L vin? jag som nästan ALDRIG dricker. klokjesus...

detta är faktiskt taget klockan sju på morgonen på första båten mot danmark.
elin köpte pölse till frukost och jag en drickyoughurt (vi hade med oss baguetter som vi åt vid nio också!)
men hur i fasen kan man är körv så tidigt på morgonen? elin kan allt, det har hon bevisat idag.

en icke piggus pegasus

MJUMMIE, baguette is the shit..

ägg vare här! jag åt 1½ ägg plus min baguette. denni!


pappa var så stolt över sig själv som hade kokat äggen.. thé var självklart med i en termos till frullen!

jag och pappa sa att om elin gick med dom glasögonen på sig uppe på båten så får hon 20 :-
hon fegade ur, undra varför?

Gårdagens vinster:

1. jag drack en drickyoggi utan protester INNAN vi stannade för frukosten vi hade med oss
(det var så tidigt när vi åkte så jag och elin åt ingen frukost innan vi stack)
2. baguette istället för grovbröd + ägg till frukost
3. jag åt några bitar godis då och då helt SPONTANT!
4. middag = PÖLSE (rödkooooorv för er som inte vet, höhö) sedär man dör inte av lite korv?
förresten så åt jag TVÅ och ett bröd. mumms!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh nu gjorde du mig sugen på pölse, med sån riktig dansk ketchup ska de va!:P Hihi diggar glasögonen, jag hade lätt haft dem på mig för 20 spänn!:P

Jätte bra vinster igår föresten, duktig du e!:)



SV: Ja, jag har insett nu att det faktiskt inte va så mycket...men hatar verkligen bufféer, vet aldrig hur mycket man "ska" ta. Och nej din kommentar var inte alls tjatig, det är såna man behöver ibland!:)

Magnumglassen var mummmsss fast det blev bara en, får ju spara en till imorgon också! Du vet, en glass om dagen är bra för magen!;)

Puss på dig sötnöt!

2010-11-14 @ 22:14:44
URL: http://cocconut.webblogg.se/
Postat av: Elin

JAG HÄNGER MED!!



Wiie vad du är bra! Låter så skoj som man ska ha.

megabra alltså.

kramar

2010-11-15 @ 00:42:16
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: sara

jag har haft en bra helg. din helg låter suuuupertrevlig. <3<3

2010-11-15 @ 05:53:49
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: höhö åt tyvärr för mycket igår och ångesten är och gnager mig i nacken:(

haha nää jag ser bara en fet liten flicka när jag kollar mig i spegeln:O

Men middagen med pappa var underbar:)

pussss!<33

2010-11-15 @ 09:57:18
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Danska korvbröd är bäst! och dank ketchup! MUMS

2010-11-15 @ 17:40:23
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0