TJOPPILOPPI

tjänare!

jag ville egentligen inget speciellt. typ bara allmänt uttråkad tror jag, höhö.

men jag kan ju berätta om min dag, för det vill ni så gärna veta, eller hur?
*alla nickar med sina huvud*..


idag har jag hunnit med ganska mycket skolarbeten! wihoo *viftar med flaggan* jag tog äntligen tag i något
(efter en timmes tjat av mamma, men ändå?) och det är något jag har väldigt svårt för. just att ta tag i saker. men det ska det bli bättring på för när jag väl sätter igång så tycker jag det är jätte kul! konstigt nog..haha!

nu ikväll har jag och elin varit hos camilla. vi blev hämtade av mormor och hennes man som också skulle dit.
bra med bil när det är ösregn och halvt storm ute. jag överdriver inte om jag säger att jag nästan FLÖG hem
från skolan idag. jösses, för mig och mitt paraflax tog det säkert en halv timme att gå hem (tar 10 i vanliga fall).här snackar vi blåst alltså. men iallafall. så blev vi ju hämtade och stack till milla. vi fikade kanelbulle och thé. det satt väldigt fint tycker en (då) frusen petris. mumms mumms!

 

ikväll har jag inga roliga planer alls utan ska bara ta det lugnt och ladda inför imorgon. då ska jag, pappa och elin till DOJTSCHLÄND (tyskland) för att köpa lite gotteligotte..min festprissa till syster ska såklart handla hem en massa lager ;) nej men. jag med, inte. eller jo. men bara om ifall att jag skulle bli sugen, vilket inte händer så ofta om man säger så. jahapp. så dagen imorgon kommer gå åt att åka bil, båt, handla massa onödigt o alkoholrikt,
gå på en stort akvarium med hajar och grejer (uuuh läskigt värrrrrre) och sen båta och bila hem igen.



picknicken är packad och det blir läggdax TIDIGT ikväll eftersom vi åker redan vid fem halv sex senast.
jössesamalia, tur jag ska ha med mig min kudde så jag kan sova i bilen..

Hur har ni haft det ikväll?






Kommentarer
Postat av: Emelie

OJ, jäklar, Tyskland! Hur spontant låter inte det? Och värst vad ni pimplar sprit, era små vaggande tomtenissar!



Åh, tack för att du uppskattade mitt inlägg :$ Var lite rädd att det skulle bli sådär tråkigt och djupt och deppigt, men.. Ja.. Jag känner åtminstone inte så.



Hoppas du har kul imorgon, sötis :D

2010-11-12 @ 19:32:22
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: sandra

sv: tack jättemassor Petra:D:D:D<3

Om jag är bra, vad är du då finis?:D!

Massor av kramar snyggpetra!<33

2010-11-12 @ 20:27:17
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: sandra

Hihihihi jag ska också till Tyskland nästa helg :D

och handla ett lager:D:D gooooodiiiiis;D

höhöh näää men;)

fan va gott med bulle också, och så måste jag erkänna, fast att jag inte gillar laktris så ser din glass super ut!

Hoppas du får kul imorgon!

kraaaaaam

2010-11-12 @ 23:32:03
URL: http://tunnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0