Tröstlöst

Godmorgon!

eller dålig morgon var det här.. men för att inte sprida ut min äckelhet, fulhet och tjockhet så ska jag åtminstonde försöka göra något bra av denhär dagen, även om den har börjat hemskt med 7 klädbyten, grått, ilska och panik.

hur f-a-n kunde jag visa min stora kropp på badhuset igår? jag spyr bara av tanken.

gjorde samma misstag som varje morgon, att ta en dagensoutfit bild. där förstörde jag min morgon ännu mer.
mina ben.. alltså jag vet att det låter urlöjligt men jo. sorligt men sant så blir dom bara större och större. jag kan inte blunda för verkligheten längre och lita på vad andra säger när jag själv ser spegelbilden, eller till å med känner hur stor jag har blivit.

det enda jag inte vantrivs med just nu är mitt ansikte. om jag inte
öppnar min mun så känns det faktiskt okej. behöver jag ens nämna
att jag bröt ihop två minuter efter? nej. vi skippar det. hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0