Dagens dagen

Idag har jag inte gjort mycket nytta känner jag.

Jag har legat och mått illa, haft ont i magen, klagat lite på livet
och tittat på nästan hela När karusellerna sover - adventskalendern..


Hjälpt mammsen i tvättstugan och hittat roliga skyltar på en brevlåda..
 

Gått en promenad till stranden med mamma i pissväder, men jag var tvungen att få lite luft i lungorna.


ätit kyckling/nudelwook till middag och en jäkla massa frukt, men en betoning på jäkla massa.

Imorgon är det skola som gäller, Matte B 10.00-11.20 sen håla tills Svenskan börjar 14.30-15.30.

NU= NCIS och skriva matdagbok.

GODNATT!♥


Kommentarer
Postat av: Ullis

Må illa och magont är aldrig kul. Jag hade med det häromdagen, man vill bara gå under jorden tills det försvinner. Hoppas det är bättre!



NSIC (stavade jag rätt nu) är det den här serien på 3an? Den är ju såååå.. ehh... dålig?!!!!! :P:P:P:P

2011-04-13 @ 10:53:41
URL: http://foxxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0