Det håller i sig och jag älskar det!

Tjohej tjohå, gul och blå!

Jag har snart lyckats vakna och somna på rätt sida i två veckor på raken. Det-är-underbart!
Att verkligen ha insett vad livet har att erbjuda. Orka och framför allt vilja vara social och inte en isolerad enstöring.
Nog om det. Ni har säkert förstått att mitt liv är rätt så jäkla bäst just nu.
Jag sitter hos min Denisefis och väntar på att hon ska duscha klart. Hennes far står i köket och har fullt upp.
Han vill inte ha min hjälp med maten, och jag förstår honom. Grill är liksom inte min grej tror jag ;)

Sen blire käk med la lysgaard familia innan vi sticker till Mattias där det blir mys med trevligt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0