Glad Påsk!

Hej underbaringar!

Har ni det bra? Fått något smaskigt påskägg ännu?

Jag fick inget påskägg men jag fick en slant av min käre far ;)
och detta smaskiga godiset + en lott av kära mor. Snilla päron! ♥
 

Gårdagen var kult, I think. Underbar på mårtensson var dock inte det roligaste jag varit med om.
Men innan dess fick jag träffa mitt hjärta och hennes pompis Anna på robban, DÄ VA NÄJS!

Imorse gick jag raka vägen ur sängen, slängde jag på mig mina harembrallor och upp med håret i en totte för att gå och möta Elin som sovit på vallås hos en liten mattelitias. Hon var en snill hist och köpte pepsi till oss på ica när vi höll på att törsta ihjäl. HALLÅ ÄR DET SOMMAR NU ELLER? det är 20 grader ute, ASNICE!

Sen har vi traskat hem, pratat om gårdagen och alla knäppa thing och ätit brunch.
Nu är det ut i solen som gäller innan storasyster plus pojkvän kommer hit från Varberget.

Ikväll ska vi på födelsedagsfest hos vår kusin och jag ska vara chaffis, därmedbastu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0