Glass on the beach!

Tjatjotje!

herrejäklans vad aktiv jag har varit här idag. WOHOOOO LIVING THE DREAM!!
Haha. Ae, men påriktigt så har jag vart mongo hela dagen lång.
Mina vänner och familj är nog trötta på mig och mina knäppa ideér ;)

Nåväl. det blev en mysig kvällspromenad med mamma ner till stranden innan.
Hon bjussa på glass och det tackar man inte nej till, vad var det du sa nötis? hihi ;)


Jag hittade en gungmatta helt random.

Nu blir det strax sängen för att vara pigg imorgon. Det är kulturdag på skolan och jag kommer vara med klassen hela dagen. Antagligen så ska jag äta lunch i skolan också, denni! hujedamej, jag är nervös som tusan.

NATTI FINISAR!


Kommentarer
Postat av: sara

sv: tack<3

2011-04-28 @ 21:53:26
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0