Godmorgon!



En aning mer sansad Petra idag. Jag mår så mycket bättre!
När kvällsångesten är som värst så tror man att allt är slut men det är
förfan bara en början. Man måste gå emot för att få ett slut på det hela!

Jag sitter och väntar på att mitt ägg ska bli färdigt. Känner mig aningen stressad.
Jag ska vara hos storebror om 20 min (bor 1 min härifrån) och ha hunnit äta frukost
och gjort mig iordning. Vi ska till varberg till storasyster, hälsa på & se den nya lägenheten.
herregussan, måste sluta bubbla nu.

vi hörs senare!
TJING ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Man tror alltid att allt ska bli så mycket värre än vad det blir. Du är så duktig och fin Petris <3

Hoppas du får en trevlig dag finaste!

Puss<3

2011-04-03 @ 13:49:55
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Elin



Ja du, mina nätter som går fel är nog mitt eget fel. Som för dig, tankarna leder till nästa tanke och så helt plötsligt står man där och letar efter träningskläderna.



Vad visar proverna tror du? Rutin eller är dom oroliga?



Haha ja, jag och pappa är likadana, envisa som få. Man får inget man vill ha om man ger upp. Försöker tänka så för det mesta men jaja :P

Vad gör du i veckan?

kramar

2011-04-03 @ 18:51:57
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0