Hallu halli hallå

SHITMAJGAd, jag är såhääääääääääääääääääääääääär trött i ögat.

do you feel my trötthet? hahaha. okej sämstpåengelska.se/petra

Vad händer och fötter idag då? Jovars. Jag har en idrottsledarskap & -coachinglektion tio över tolv till halv två.
Sen åker jag hem och äter lunchis. När mammsen kommer hem vi tre ska jag hjälpa henne i tvättstugan.
Snill dottir eller vad? japp, aj äm.

Nä vet ni vad. Nu måste jag ta tag i mitt liv och göra något kult för att hitta motivationen för att gå till skulan.
Det har gömt sig? vilken jäkel va? Tss.

Gårdagens middag. very mummsy!

potatis, köttfärsbiff, sås, lök, ärtor och lingon


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh vad god den där maten såg ut, GE MIG!

Hopaps du haft en bra dag tjejen!

Sv: Nja, det är väl som vanlig skolmat, men idag fick vi något riktigt dåligt. Pytt-i-panna, fast det har jag ifs aldrig gillat xd

Puss<3

2011-04-28 @ 17:31:05
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0