Hästapållesnackish

Aboooew.

Jäklans vad varmt det är redan!? klockan är halv nio och det är redan 20 grader. WIJHO vad jag älskare!

Igår hade jag det trevligt med grill, mys, skratt och prat tillsammans med mitt gamla stall"gäng".
Som jag har saknat dom och ridningen märker jag.. Turligt nog jobbar dom på ridskolan och vi bestämde
att på lördag så blir det uteritt till galgberget på ridskolehästar tillsammans. SNACKA OM ATT JAG LÄNGTAR?

såhär galopperar jag runt idag..


Och för att fortsätta på tema-hästar så ska jag och bästis och kolla på hästtävling idag.
Hennes kompis ska hoppelihoppa och jag vet några stycken som också ska tävlusa.
Trevlig dag med andra ord!


Kommentarer
Postat av: sara

sommarvärme, lycka!!! :)

2011-04-25 @ 16:25:16
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: Maja

Låter som en kulig dag ju! :DOch jättekul att du ska ut och galoppa på lördag! Själv ska jag rida på fredag, som vanligt xd

Hoppas du haft en underbar påsk, och du har helt rätt. Kärlek på vädret!

Puss<3

2011-04-25 @ 17:24:03
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0