Hej hallå i (koloni)stugan!

Hela förmiddagen har jag tillbringat med min kära familj på vår kolonilott.
Det är hur mycket som helst att göra där nu efter vintern.

Löv ska krattas
Ogräs
ska rensas
Lökar
ska sättas
Staket
ska bankas upp
Grillen
ska tändas..
fniss.
 (okej kanske inte tvunget att göra det sista men det hör ju till!)




Löv is in the air.
HIHEEHO ♥

Storasyster & Pedda lämnade varberget och kom till halmstad och mös med oss i solen.
Storebror hjälpte pappa med staketet och sen kom även mormor & hennes man förbi en sväng.
Tvillingsyster kom också efter ett tag och ville hjälpa till (läs: grilla hambrugare & korv..).

Ikväll ska jag och tre söta flickor på "Hur många lingon finns det i världen" på bio.
Myspys för fulla muggar! Och imorgon ska jag, elin & pappsen till Tyskland =
tuppen(väckarklockan) galer redan klockan FEM imornbitti. shitmajgad,
jag kommer snarka hela vägen dit..


Kommentarer
Postat av: Elin

Jesus vilken stor kolonilott ni har. Lyckostar.

Hur ser din söndag ut?

kramar, och tack <3

2011-04-09 @ 22:59:42
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0