Hemskt mycket hej!

Herregussan, VILKEN DAG!

underbar
sjukt bra väder
mysig
BÄST

Pappa väckte mig och elin klockus fem imorse. Det var då fanken ingen pigg petra som sa godmorgon då.
Inlägget jag skrev imorse kommer jag inte ens ihåg att jag har gjort? FNESS på mig, trött-apan-carlstrand.

Aja.
Jag är typ såhäääääääääääääääääääääääär trött just nu så det blir inte mycket till stävböcker(bokstäver).
Jag har iaf haft det bra som ni kanske redan förstått. Ingen jäkla sjukdom har varit med idag, bara jag, Petra.

Vi kom hem från Tysklandet redan vid halv sex. Shitmajgad säger jag bara.. snacka om att "passapå" och handla.
Aja, nu klarar jag mig på mina cider i ett år typ, heh.

Sen hann jag hem, äta och sen cyklade jag in till stan för en väldigt spontan Mc flurry-dejt med bästis!

jag hjärta dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0