Irriterad

gsakjb djln dfln dklsm vkdn vf!_!!""3##3##:@:@

Kommentarer
Postat av: Emelie

Elakhet har ingenting med arrogans att göra. Jag menade det inte så extremt, men jag menar att de som trippar på tå kring problemen och inte kan statera för någon att de dem gör är friskhetsmässigt fel, ja.. De är oftast inte ärliga, och oftast inte lika friska som de som vågar stå upp för sig. Vad jag erfarit, i bloggvärlden.

2011-04-13 @ 15:07:30
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Jag hoppas verkligen att det ditt inlägg består av inte betyder samma sak som om jag skrivit det, då jag oftast dör av ångest eller ilska när jag skriver det. Men som sagt, jag hoppas på annorlunda.



Jodå, här är det bättre väder, regn inatt, men idag uppehåll, men kallt. Dock är det ju fööööör kallt för att klippa äppelträd :P

kramar

2011-04-13 @ 15:22:30
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0