Kulturdag vettja

Godmiddag!

Värsting fina vädret idag också ju! fast det blåser en heldel så det är lite kyligare än igår. Men man ska inte klaga!
 
Idag hade vi den ångestframkallade kulturdagen i skolan. Vilket innebär:
1. Mycket folk ÖVERALLT i hela skolan
2. Klassen äter baguette till lunch tillsammans
3. Plockmat hit och dit från olika länder om man vill ha
4. Dans, sång och andra uppträden

Efter en heldel paniksms till mina kära vänner som peppade mig enormt mycket så gick det faktiskt bra.
Jag har varit social mot klassen, jag har gått runt bland allt folk i skolan, jag har haft ett möte med rektorn ang. mina kurser och jag ÅT BAGUETTE MED KLASSEN! Den största utmaningen hittills, och jag fixade det!

Det är nästan två år sedan jag åt i skolan sist. GULDSTJÄRNA TO MOI.


strosade runt i min fina sommartunika och mina fräknar på näsan (som förövrigt blir fler och fler)


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, jag älskar fräknar. Har det själv ;)

GULDSTJÄRNA I MASSOR TILL DIG FINA PETRIS! Du ahr ju fixat dagen galant, baguetter och allt. Du ska vara riktigt stolt över dig själv din lilla plutt!



Puss<3

2011-04-29 @ 15:54:21
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis du till segern! Starkt av dig att orka så mycket, du som inte gillat att vara i skolan så mycket. Har ju sagt att du klarar allt!!



Hon är allergisk mot UV-strålning. Alltså solen. Så för många timmar ute så blir det andnöd och förr blev det mycket sjukhus, men det har blivit bättre för varje sommar så numera klarar hon det för det mesta med att gå in i deras sovrum, där håller vi det nere på 15-16 grader.



Hur ser framtiden ut nu då? Lugnt till skolan slutar? Några resor inplanerade?



det går upp och ner, men idag är en okej dag. Lite nervös inför stora helger då man måste fira och grejer. Inte min grej riktigt.

kramar

2011-04-29 @ 23:57:28
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: emma

Åh vilken fin tunika, vad vacker du var i den! Du riktigt strålar. Otroligt fint att se.

<3

2011-04-30 @ 09:18:12
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0