Micket text vare här yaoo

Hallå i värmen!

Ursäkta min frånvaro igår men jag var så förbannad hela förmiddagen.
En lärare som är helt dum i huvudet gjorde min förmiddag pissed off. Han fattar ingeting.

Men skitsamma, jag tänkte på min älskade paranöt och tog mig samman. En fin Fanny träffade jag på när jag satt och avreagerade mig med Denise i telefonken. Jag kidnappade med henne till okq8, där vi åt korvlunch tillsammans. Du är bra du Fanne ♥

Efter skulan sen så cyklade jag först hem och hämtade elin så hon fick sitta på parkisen när jag cyklade mot staden för att möta hjärtat. Först en glass till mellis och sen träffade vi på en söt fridutt som vi pratade med innan vi gick vidare. Jag hittade ett par jeansshorts, ett sniggt linne och nya välbehövda strumpebrallor.

När klockan slog sex så tänkte vi traska hemåt.. men icke sa nicke! Jag gick och köpte sushi och dom andra damerna köpte donken till middag. Mätta, goa och glada cyklade vi tillslut och landade hemma vid sju.

Sen kom broren och kollade film med mig och elin..

taget ur elins blogg:
"Nu har jag och Petra precis sagt hejdå till vår söta bror :) Så klockren han är ibland eller. Petra ba gick ut ur rummet o skulle hämta chips först sen godis och hej och hå hit och dit. Challe ba: Var det inte hon som var ätstörd? Haha jovars det är hon men hur skönt är det inte att människan kan äta som folk ibland :D"

HAHAH. igår var jag sugen på ALLT helt enkelt.

Dagens outfisssh..

nya shortsen & linnet -I LIKE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0