När allt inte går som man vill

tre timmars sömn = en bölig och tråkig petra.

vad har vi lärt oss av dagen då?

♦ att kladdkaka räddar de flesta situationerna
♦ att skolan får lida (eller JAG kommer ännu mer efter i skolan) när jag inte mår helt okej.
♦ att min paranöt, ebba, denise & tvillingsyster är bäst ♥
♦ att det är okej att böla som en liten grinfia.
♦ att livet väntar på mig, varför stå & trampa runt eller gräva en grop ännu större?

  
Vi är la inga kaniner heller som gräver gropar? Eller? Fness! 


Kommentarer
Postat av: deniiise :)

det kan du ju typ fetglömma, deras nummer är mina nummer! ENDAST MINA :D

och klart du älskar min blogg, vem gör inte ? LIXOM DAHHHHHHHH!



2011-04-07 @ 20:01:00
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0