När karusellerna sover yao.

Yo brotha from anotha motha!

Gissa vem som har slinkit sig in hära på Petrus lille blögg? Jovars det är den där jävla systern. Cool som få.

Jag skulle typ skriva att det är synd om henne som mår illa, men vem fan bryr sig om det? ;) så let's prata om något annat. Vi ligger och kollar på när karusellerna sover yo. Fett cool advenskalender! Petra är rädd för överkontrollanten. Man blir inte förvånad eller hur? Cheyen som lipar åt vilken film som helst. Spelar ingen roll om det är Trassel eller Big brother vi kollar på, she is a very känslosam woman.

HAHA har ni hört när han tomten säger: Han är egentligen från Rimbo och är sambo med en Bimbo som dansar Hambo. Fett kul om ni frågar oss.

Men nu har vi inte tid mera. Ska kolla vidare och sånt. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Amandah

Oh, jag ÄLSKAR När karusellerna sover! Min favorit, alla gånger!!

2011-04-12 @ 15:39:54
URL: http://trekopparchoklad.blogg.se/
Postat av: Amandah

Hallå, vet du??? Jag FRISKFÖRKLARADES idag!! Det är helt sjukt och jag är så jääkla glad! Äntligen.

2011-04-12 @ 19:46:47
URL: http://trekopparchoklad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0