Nisse

Här med säger jag och min ulliga och gosiga vän GODMORGON!


nej jag bölar inte på bilden till höger, jag gosar med nisse.

Det märks att det är måndag..haha! flummigalillapetratrollet.
Hur mår ni idag?
Fasen vilket väder! helt underbart jöh!

Jag hinner egentligen inte sitta här, men det skiter jag i.
Jag börjar skolan halv tolv och borde hoppa in i duschen = AJ AJ AJ för en bränd nos.
Såklart att jag väljer att sitta här på min rumpa istället för att lida som en liten grisaknoe!

fast okej. Måste verkligen gå så jag inte behöver stressa ihjäl mig sen.
(säger jag nu efter att ha bubblat om allt onödigt som finns?)

Vi hörs sen finisar!

Shitmajgad, kom på att min dag kör ihop sig lite. Aja, must gooooo..

TJING ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas du hade en fortsatt bra dag gumman, du är så himla söt så man vill äta upp dig ! :D

Sv: Jao, kände att det vore bra att öva på det. Vill ju lära mig så mycket som möjligt ^^ Och backa är ju alltid bra :)

Puss<3

2011-04-11 @ 16:45:47
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0