Packa pappas kappsäck

En underbar eftermiddag som började med sista lektionen (där man bara behövde gå dit och sen hem igen).
Sen "tvingade"(hon var inte svår att övertala)jag med elin på promenad till stranden för att käka glass i stora lass!
Mjukglass med halva tuttefrutteströssel & halva med saltlakritsströssel. Precis så som det ska vara.

Sen ringde vi dit maffian aka Matte och Simmo. Vi utmanade töserna på golf. Fness.
Fast innan dess hann jag nästan kissa på mig för att det började åska. Inte alls mycket men åska
är verkligen min fobi. Jag blir fan livrädd bara jag ser mörka moln. Usche å fyee.

Hur det gick i golfen ska vi hålla tyst om. (Men jag kan avslöja att jag kom fyra....av fyra.)

simmo och matte hittade en spelgrejs, aggressivt spel må jag säga!


Elinplutt ♥


ni kan nog räkna ut vilket resultat som är mitt..shalalalalaa


boysen fick för sig att dom skulle bada? random killar, det är ju svenkallt i vattnet!


Angående rubrik så är det rätt internt, men jag dör om någon säger "kappsäck", typ det roligaste ordet jag hört. HAHA!


Kommentarer
Postat av: camilla

Vad härligt allt ser ut sötnos<3

Sååå uderbart att du har en så bra period, jag har också haft en väldigt bra period, fast i natt åt jag typ 1kg choklad od e känns inte alls bra nu, kommer bli en tuff dag känner jag på mig, samt att jag har världens huvudvärk också :/



Du jag åt säket också så mkt godis i påsk + massa idag o hela veckna haha^^ men jag tröttnar aldrig :P

Vad ska du hitta på idag min sköna? :)

puss<3

2011-04-28 @ 07:58:28
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0