Päron & köttabulle


sämsta webbcamen evah.

WIOLLA!
Pigg och glad som en lärka är jag nu hemkommen från skolan & villan.
fick cykla snabbt som f-a-n till villan eftersom min lektion slutade tjugo i tre & jag skulle vara där tre.
Läkar-återbesök som gick finemang. Mina värden är mycket bättre och jag fick bubbla av mig lite oro.

...nu kom elin hem och ville vara med på foto (y)

HAHAHAHAHAHAHAHA! tur vi är snyggare i verkligheten än på bild...FNESS!

..JA det är hennes tunga på bilden till vänster även om det ser ut som något annat ;)

wuppidu nu måste jag tjappa län broooe sistaah! Ska promenixa till stan med Elin som
ska leka hårmodell för fina Kerstin. Tramsigt värre, jag vet. Hehe.

Tjingalong ♥


Kommentarer
Postat av: emma

Haha aw, vilka söta flickor! Roligt med hårmodell, så trevligt!



sv: Åh gud så glad jag blir av vad du skrivit, Petra! Du är så himla go. Men eller hur. Vad är det för ett jäkla liv liksom? Nä fy fan, vi ska leva PÅ RIKTIGT!



Åh detsamma detsamma DETSAMMA! DU är klok och GRYM, petrus!



Massa kramar<3

2011-04-11 @ 17:15:59
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Maja

Det låter ju bra, dock lite stressigt mellan skolan och villan. Bra att samtalet gick bra också, ni är så fina båda två :)

Puss på dig sötan <w

2011-04-11 @ 17:31:21
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Elin

Lika fina som alltid! Även om man blev lite smått förvirrad av bilden med tungan där:P Tur att du skrev det du XD

Nej, sjukhus var inte bra eller roligt. Det var bara enkelt. Och rätt värdelöst i längden.

Hur mår du nu?

kramar

2011-04-11 @ 18:19:04
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0