Run biaaaatch

Hej igen gooett folkish.

Det var fasligt, först uppdaterar man inte på en hel dag och sen får ni två inlägg till priset av ett. Fness.
Hujedamej vad denna dagen försvann snabbt?! Någon som sett den passera? kan ni stoppa den såfall? tack.

Frukost och sen en springrunda till stranden med tvillingsyster. Så sjukt härligt! Jag älskar det.
Sen promenerade vi till pappas jobb påvägen hem och hälsade på = sola i brassestol & bli röd om nosen IGEN..

jord i ansiktet, ajabaja. (eller så fastnade det inte på bild)


Då kom mammsen också och hela familjen(hemmaboende) var fulländad.
Jag har saknat mina söta päron även om det har varit skönt med lite "semester" från dom hihi.
Moshän tjatade(inte) på mig och elin hela tiden om att hon ville till glassbaren och bjussa glass.
Så tillslut, efter mycket tjat(inte) så sa vi bara "jaja" och följde med. Ehehe.


Kommentarer
Postat av: Maja

Låter ju som en tipp-topp dag! Själv var jag ute och sprang igår, och jag kan bara hålla med dig - SUPERSKÖNT!

Mums med glass, själv fikade jag en kladdig kladdkaka förut, gottigotti på deT! <3

Puss fina du! <3

2011-04-18 @ 17:25:08
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: sara

sv: det var chokladapelsin och viol, såå gott :D

2011-04-18 @ 19:10:35
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: camilla

Mmm gott med glass :D



Haha men jag älskar att testa olika kombinationr haha^^ o de va faktiskt ruskigt gott, du måste testa :D o tala om sen när du har provat hihi :D



Massa pussar sötnos<3

2011-04-18 @ 19:38:29
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0